ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

17
Απρ2018

4η Ημερίδα Εξυπηρέτησης Πελάτη @...

Η 4η Ημερίδα στην Εξυπηρέτηση Πελάτη θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 26 Απριλίου...

15
Απρ2018

Νέο Τμήμα Μαθημάτων | 4,...

Executive Program: Leading Customer Service Excellence Στρατηγικές και Εργαλεία Εξυπηρέτησης Πελατών Κατοχυρώστε τη...

14
Απρ2018

17.04.2018, Case Study COSMOTE E-VALUE...

Το ΕΙΕΠ σε συνεργασία με την COSMOTE E-VALUE σας προσκαλούν στο...

13
Απρ2018

03-04-2018, Επιμορφωτικό Σεμινάριο FOCUS BARI...

Το ΕΙΕΠ σε συνεργασία με τη FOCUS BARI σας προσκαλούν στο επιμορφωτικό...

«
»

ΜΕΛΗ ΕΙΕΠ

ab_vasillopoulos
aig_small
alpha
ae_piraioa_small
athens_international_airport
attiki_odos_small
aftok_aigaiou_Pantone
BMW 2
BMW_FS_small
Bosch-site4
boussias swsto
braincandy
busybuilding
Carglass-Q
cityzen_small
ComSys_Logo_rs
coral_small
cosmote_small
e value CMYK logo 2017 final
data_communication_small
Deree Logo
DHL_rgb
diveresey_small
dei_small
ednered_small
elpedison
elta_small
ethniki_trapeza
epimelitrio_kikladon_small
eipm_small
eurobank_small
eurolife_fairfax logo_gr
extra_line
filis
LOGO_GR
firstData
focusbari
GB Logo
gefira
gefira_leitorugia_small
gfk_small
GLASSSART_LOGO_low
global logo high res
Groupama_NEWlogo
hsbc-logo
HV_LOGO_CMYK
ibi_small
ISOMAT
logo_infoassist
Kaercher_Logo_2015_4C-87815-300DPI
kaukas
kosmocar_small
leaseplan_small
LG
lobi_small
mainsys
ManpowerGroup_logo_300dpi - Copy
mapfre_small
mediasaturn
mellon_technologies_small
Mercedes-Benz_small
METRONANALYSIS
minneta
minoan_small
neaodos
nespresso_small
netlink_small
nobacco_small
op_small
olympia_odos_small
olympia_odos_leitourgia_small
oracle_small
opap_small
ote_small
ote_academy_small
OTE_Asfalisi_small
OTS logomoto
paladino_small
papadopoulos_new_en
papaki
PAPASTRATOS
ParkAroundLogoHorizontal_small
pireos_small
praktiker_small
PB_Direct_Solutions_LOGO_GR_horizontal_SIGNATURE
posit
prc_small
PRINTEC-04
PROTERGIA LOGO single
PUBLIC
RBL Logo site
response
roche_small
Samsung_Logo_Lettermark_CMYK
stanley_small
skag_small
sleed_small
SOFITEL ATHENS AIRPORT
TNT_OrangeBlackOnWhite
thesgala
tommy_hilfiger_small
upcom_small
vario_logo_medium
vector
viospiral_small
vivechrom_small
vodafone_small
WEST_logo final
wind_small
xyn_small
yuboto_small
Previous Next

 

DIVERSEY EΛΛΑΣ

Δράσεις για τον εορτασμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών

Kick-off event : Συγκέντρωση όλου του προσωπικού στα κεντρικά γραφεία και ανακοίνωση από τον Γεν Δ/ντη της έναρξης της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών και του προγράμματος των εκδηλώσεων  .

Διακόσμηση- collage - Η καλύτερη στιγμή μου

    • Αφίσες – banners – μπαλόνια στον χώρο εργασίας
    • Δημιουργία χώρου όπου αναρτούμε φωτογραφίες πελατών μας (selfies μαζί με τους ανθρώπους πρώτης γραμμής). Σκοπός είναι να δώσουμε πρόσωπο στους πελάτες μας  για τους ανθρώπους που τους εξυπηρετούν από τα γραφεία ,αλλά και να λειτουργεί διαρκώς σαν κίνητρο για την βελτίωση της εξυπηρέτησης τους
    • Οι εργαζόμενοι γράφουν την πιο θετική εμπειρία τους μέχρι τώρα, στην εξυπηρέτηση πελατών.

Μeet the team – Οpen Days : 2 ημέρες επίσκεψης πελατών/συνεργατών  στα γραφεία της εταιρείας : Πρόσκληση και υποδοχή  των πελατών και επίσκεψη σε όλα τα τμήματα της εταιρείας που έρχονται σε επαφή με πελάτες – παρουσίαση του τρόπου λειτουργίας κάθε τμήματος – συνάντηση με στελέχη της Εξυπηρέτησης Πελατών και ενημέρωση για τον τρόπο αντιμετώπισης παραπόνων 

Βack to the Floor : Επισκέψεις στελεχών της Εξυπηρέτησης Πελατών , του Marketing και της Γενικής Διεύθυνσης σε πελάτες

    • Κοινές επισκέψεις με πωλητές και τεχνικούς με στόχο να έρθουν σε άμεση επαφή με τους πελάτες , να κατανοήσουν καλύτερα τις ανάγκες τους , να διερευνήσουν τυχόν παράπονα η προτάσεις βελτίωσης ώστε να είναι σε θέση να προσθέτουν περισσότερη αξία στην εξυπηρέτηση πελατών 
    • Προβολή της λογικής της εβδομάδας στους πελάτες και πρόσκληση τους στο να οργανώσουν αντίστοιχες εκδηλώσεις

Θεματικό  masterclass

    • Customer Loyalty seminar για το Δ.ντικό προσωπικό της εταιρείας από εξωτερικό συνεργάτη

Προβολή των εκδηλώσεων στους πελάτες :

    • Eνημέρωση των πελατών με e-mail , posts στα social media
    • Ειδικές προσφορές , εκπτώσεις , δώρα κατά την διάρκεια της Εβδομάδας  

Social media to support customer experience 

    • Δημιουργία τοπικού group στα social media  μέσω του οποίου θα παρέχουμε καλύτερη ενημέρωση στους συνεργάτες μας σχετικά με τις προτάσεις μας – μοιραζόμαστε best practices – success stories

Closing event : μικρή εκδήλωση και συζήτηση των συμπερασμάτων από τις εκδηλώσεις από όλους τους εργαζόμενους της εταιρείας . Αποστολή Newsletter με φωτογραφίες και μηνύματα σε πελάτες και προσωπικό.

 

Newsletters

Συνεχής ενημέρωση. Tα νέα μας!

Περισσότερα

Παρουσίασεις & Δημοσιεύσεις

Oμιλίες και παρουσίασεις.

Περισσότερα

Photo Gallery

Εκδηλώσεις και δρώμενα.

Περισσότερα

Videos

Οι καλύτερες στιγμές μας.

Περισσότερα

Επικοινωνήστε μαζί μας

Είσοδος

Newsletter