ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

17
Απρ2018

4η Ημερίδα Εξυπηρέτησης Πελάτη @...

Η 4η Ημερίδα στην Εξυπηρέτηση Πελάτη θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 26 Απριλίου...

15
Απρ2018

Νέο Τμήμα Μαθημάτων | 4,...

Executive Program: Leading Customer Service Excellence Στρατηγικές και Εργαλεία Εξυπηρέτησης Πελατών Κατοχυρώστε τη...

14
Απρ2018

17.04.2018, Case Study COSMOTE E-VALUE...

Το ΕΙΕΠ σε συνεργασία με την COSMOTE E-VALUE σας προσκαλούν στο...

«
»

ΜΕΛΗ ΕΙΕΠ

ab_vasillopoulos
aig_small
alpha
ae_piraioa_small
athens_international_airport
attiki_odos_small
aftok_aigaiou_Pantone
BMW 2
BMW_FS_small
Bosch-site4
boussias swsto
braincandy
busybuilding
Carglass-Q
cityzen_small
ComSys_Logo_rs
coral_small
cosmote_small
e value CMYK logo 2017 final
data_communication_small
Deree Logo
DHL_rgb
diveresey_small
dei_small
ednered_small
elpedison
elta_small
ethniki_trapeza
epimelitrio_kikladon_small
eipm_small
eurobank_small
eurolife_fairfax logo_gr
extra_line
filis
LOGO_GR
firstData
focusbari
GB Logo
gefira
gefira_leitorugia_small
gfk_small
GLASSSART_LOGO_low
global logo high res
Groupama_NEWlogo
hsbc-logo
HV_LOGO_CMYK
ibi_small
ISOMAT
logo_infoassist
Kaercher_Logo_2015_4C-87815-300DPI
kaukas
kosmocar_small
leaseplan_small
LG
lobi_small
mainsys
ManpowerGroup_logo_300dpi - Copy
mapfre_small
mediasaturn
mellon_technologies_small
Mercedes-Benz_small
METRONANALYSIS
minneta
minoan_small
neaodos
nespresso_small
netlink_small
nobacco_small
op_small
olympia_odos_small
olympia_odos_leitourgia_small
oracle_small
opap_small
ote_small
ote_academy_small
OTE_Asfalisi_small
OTS logomoto
papadopoulos_new_en
papaki
PAPASTRATOS
ParkAroundLogoHorizontal_small
pireos_small
praktiker_small
PB_Direct_Solutions_LOGO_GR_horizontal_SIGNATURE
posit
prc_small
PRINTEC-04
PROTERGIA LOGO single
PUBLIC
RBL Logo site
response
roche_small
Samsung_Logo_Lettermark_CMYK
stanley_small
skag_small
sleed_small
SOFITEL ATHENS AIRPORT
TNT_OrangeBlackOnWhite
thesgala
tommy_hilfiger_small
upcom_small
vario_logo_medium
vector
viospiral_small
vivechrom_small
vodafone_small
WEST_logo final
wind_small
xyn_small
yuboto_small
Previous Next

Ο Όμιλος Eurobank είναι ένας  χρηματοοικονομικός οργανισμός με 15.929 εργαζομένους και παρουσία σε επτά χώρες. Ξεκίνησε τη διαδρομή του το 1990 και έπειτα από μια δυναμική πορεία ανάπτυξης , πρωτοστατεί τα τελευταία χρόνια στις εξελίξεις και τη διαμόρφωση του τραπεζικού περιβάλλοντος.

Με γνώμονα την παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης  στους πελάτες του, ο Όμιλος παρέχει ένα ολοκληρωμένο φάσμα χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών σε ιδιώτες και επιχειρήσεις.

Με  πάνω από 400 καταστήματα και 850 ΑΤΜ σε όλη την Ελλάδα, εξυπηρετούνται περίπου 4.300.000 πελάτες.

Επιπλέον, η Eurobank διαθέτει εξειδικευμένα κέντρα για την εξυπηρέτηση των μεγάλων επιχειρήσεων και δίκτυο Private Banking. Η εξυπηρέτηση ολοκληρώνεται με το σύγχρονο contact center Europhone  Banking  καθώς και με τα βραβευμένα ψηφιακά δίκτυα e-Banking, m-Banking,  που χαρακτηρίζονται από τεχνολογία αιχμής, αναφορικά με τη χρήση και την ασφάλεια.

Η  Eurobank τοποθετεί τον πελάτη στο επίκεντρο του επιχειρηματικού της μοντέλου. Η  σταθερή προσήλωση στις αρχές της διαφάνειας, της αξιοπιστίας και της υπευθυνότητας, καθώς και ο προσανατολισμός των δράσεων προς την καινοτομία με στόχο την απλοποίηση της καθημερινότητας του πελάτη, αποτελούν βασική προτεραιότητά της, ενώ διέπουν τον τρόπο συμπεριφοράς και επικοινωνίας με τους πελάτες της και την κοινωνία συνολικότερα. 

Βασικοί συντελεστές  αυτής της προσπάθειας είναι οι άνθρωποι της Τράπεζας.  Από αυτούς πηγάζουν η γνώση, η εμπειρία και οι αξίες της και είναι εκείνοι  που χτίζουν καθημερινά σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες.

Ξεχωρίζοντας σταθερά τα τελευταία χρόνια σε δείκτες ερευνών που αφορούν στην εξυπηρέτηση, η Eurobank  λειτούργει με προτεραιότητα τον  πελάτη:

- Επενδύοντας στις ικανότητες και την πείρα του ανθρώπινου δυναμικού, με  συνεχή εκπαίδευση και ανάπτυξη των στελεχών της.

- Παρέχοντας εξατομικευμένη εξυπηρέτηση βασισμένη στη διαφορετικότητα των αναγκών των πελατών.

- Ακολουθώντας δυναμικές μεθόδους εσωτερικής επικοινωνίας για την αμφίδρομη ενημέρωση σε θέματα εξυπηρέτησης.

- Συνδέοντας την απόδοση και την επιβράβευση των στελεχών των καταστημάτων με δείκτες μέτρησης της εξυπηρέτησης

Στο πλαίσιο της συνεχούς βελτίωσης της εξυπηρέτησης, η  Τράπεζα πραγματοποιεί μια σειρά από ενέργειες:

- Μελέτες τμηματοποίησης  του πελατολογίου

- Διεξαγωγή ερευνών μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών καθώς και έρευνες για τη διερεύνηση των αναγκών και προσδοκιών τους

- Εξελιγμένο σύστημα Διαχείρισης Παραπόνων με πιστοποιημένες διαδικασίες και πολιτικές καθώς και εξατομικευμένη προσέγγιση στα αιτήματα

- Δράσεις που προσανατολίζονται στη βελτίωση εμπειρίας των πελατών, από την πρώτη επαφή για κάθε αίτημα μέχρι την ολοκλήρωση της απαιτούμενης διαδικασίας, από όλα τα κανάλια εξυπηρέτησης, σε κάθε ‘στιγμή αλήθειας ‘ του πελάτη με την Τράπεζα

- Συνεχή διάλογο και επικοινωνία με τους πελάτες της, μέσω συναντήσεων - εκδηλώσεων σε όλη την Ελλάδα ή άμεσης επικοινωνίας μέσω  ψηφιακών μέσων.

Η Eurobank τα τελευταία χρόνια, παραμένει πιστή στην υπόσχεσή της να λειτουργεί έχοντας τον πελάτη στο επίκεντρο. Η ανθρωποκεντρική της προσέγγιση υποστηρίζεται από το μήνυμα «προτεραιότητα σε εσένα» δίνοντας έμφαση στην εξυπηρέτηση των εξειδικευμένων  και διαφορετικών αναγκών των πελατών της.

 

Newsletters

Συνεχής ενημέρωση. Tα νέα μας!

Περισσότερα

Παρουσίασεις & Δημοσιεύσεις

Oμιλίες και παρουσίασεις.

Περισσότερα

Photo Gallery

Εκδηλώσεις και δρώμενα.

Περισσότερα

Videos

Οι καλύτερες στιγμές μας.

Περισσότερα

Επικοινωνήστε μαζί μας

Είσοδος

Newsletter