ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

13
Ιουλ2018

NEW Executive Program: Strategic Customer...

NEW Executive Program: Strategic Customer Service Leadership Στρατηγική Ηγεσία Εξυπηρέτησης Πελατών Κατοχυρώστε τη θέση...

05
Ιουλ2018

NEW EXECUTIVE PROGRAM: LEADING CUSTOMER...

Executive Program: Leading Customer Service Excellence Στρατηγικές και Εργαλεία Εξυπηρέτησης Πελατών Κατοχυρώστε τη θέση...

28
Ιουν2018

Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2018...

Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2018 Γιορτάζουμε μαζί! Το ΕΙΕΠ για 2η...

27
Ιουν2018

09.07.2018, Workshop ENARTIA ...

Τη Δευτέρα 9 Ιουλίου 2018, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ)...

22
Ιουν2018

04.06.2018, Case Study Carglass® -...

Η Carglass® και το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), σας προσκαλούν...

14
Ιουν2018

27.06.2018, Study Tour Praktiker Hellas...

Η Praktiker Hellas S.A. και το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ),...

11
Ιουν2018

21.06.2018, Study Tour @ Θεσσαλονίκη...

Η NOBACCO A.E. και το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), σας...

05
Ιουν2018

13.06.2018, Workshop INFOASSIST AE -...

Η INFOASSIST AE και το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), σας...

30
Μαϊ2018

Υποψηφιότητες για τη στελέχωση του...

Δείτε τις υποψηφιότητες για τη στελέχωση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΙΕΠ.

29
Μαϊ2018

08.06.2018, Workshop MainSys Big...

Η MainSys και το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), σας προσκαλούν...

28
Μαϊ2018

24.05.2018, Study Tour NESPRESSO Hellas...

Η NESPRESSO Hellas και το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), σας...

27
Μαϊ2018

17.05.218, Case Study ΟΠΑΠ Α.Ε....

Ο ΟΠΑΠ Α.Ε. και το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), σας προσκαλούν...

09
Μαϊ2018

17.05.2918 Case Study ΟΠΑΠ Α.Ε....

Ο ΟΠΑΠ Α.Ε. και το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), σας...

07
Μαϊ2018

Τακτική Γενική Συνέλευση και Διενέργεια...

Tην Πέμπτη, 31 Μαΐου 2018 και ώρα 18.30μ.μ., στο Ξενοδοχείο «Sofitel Athens...

04
Μαϊ2018

11.05.2018 Workshop ΒΜW Financial Services...

Η ΒΜW Financial Services και το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), σας...

30
Απρ2018

08.05.2018, Study Tour @ Θεσσαλονίκη:...

Η ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ ΑΒΕΣ και το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), σας...

30
Απρ2018

03.05.2018, Study Tour LG ELECTRONICS...

Η LG ELECTRONICS ΕΛΛΑΣ Α.Ε. και το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών...

25
Απρ2018

13° Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην...

13° Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών «Leading Change in a Connected...

17
Απρ2018

4η Ημερίδα Εξυπηρέτησης Πελάτη @...

Η 4η Ημερίδα στην Εξυπηρέτηση Πελάτη θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 26 Απριλίου...

15
Απρ2018

Νέο Τμήμα Μαθημάτων | 4,...

Executive Program: Leading Customer Service Excellence Στρατηγικές και Εργαλεία Εξυπηρέτησης Πελατών Κατοχυρώστε τη...

14
Απρ2018

17.04.2018, Case Study COSMOTE E-VALUE...

Το ΕΙΕΠ σε συνεργασία με την COSMOTE E-VALUE σας προσκαλούν στο...

«
»

ΜΕΛΗ ΕΙΕΠ

ab_vasillopoulos
aig_small
alpha
ae_piraioa_small
minneta
athens_international_airport
attiki_odos_small
aftok_aigaiou_Pantone
test
Bosch-site4
boussias swsto
braincandy
busybuilding
Cardlink logo 150
Carglass-Q
cityzen_small
coffe_island_cafecopteio_small
ComSys_Logo_rs
coral_small
cosmote_small
e value CMYK logo 2017 final
CQS S.A.
data_communication_small
dei_small
Deree Logo
DHL_rgb
diveresey_small
ednered_small
elpedison
elta_small
ethniki_trapeza
enartia150
eipm_small
eurobank_small
eurolife_fairfax logo_gr
extra_line
LOGO_GR
filis
firstData
focusbari
gefira
gefira_leitorugia_small
gfk_small
GLASSSART_LOGO_low
global logo high res
GB Logo
Groupama_NEWlogo
HV_LOGO_CMYK
hsbc-logo
ibi_small
logo_infoassist
ISOMAT
Kaercher_Logo_2015_4C-87815-300DPI
kaukas
kosmocar_small
lobi_small
leaseplan_small
LG
mainsys
ManpowerGroup_logo_300dpi - Copy
mapfre_small
mediasaturn
mellon_technologies_small
Mercedes-Benz_small
METRONANALYSIS
minoan_small
neaodos
nespresso_small
NN_Logo - Copy 150
NN_150
nobacco_small
op_small
olympia_odos_small
olympia_odos_leitourgia_small
opap_small
oracle_small
ote_small
ote_academy_small
150
OTS logomoto
papadopoulos_new_en
PAPASTRATOS
ParkAroundLogoHorizontal_small
150
posit
praktiker_small
prc_small
PRINTEC-04
PROTERGIA LOGO single
RBL Logo site
response
roche_small
Samsung_Logo_Lettermark_CMYK
skag_small
sleed_small
SOFITEL ATHENS AIRPORT
stanley_small
thesgala
TNT_OrangeBlackOnWhite
tommy_hilfiger_small
pireos_small
Upcom_corporateLogo - Copy
vario_logo_medium
vector
viospiral_small
vivechrom_small
vodafone_small
WEST_logo final
wind_small
xyn_small
yuboto_small
Previous Next

Ο Όμιλος Eurobank είναι ένας  χρηματοοικονομικός οργανισμός με 15.929 εργαζομένους και παρουσία σε επτά χώρες. Ξεκίνησε τη διαδρομή του το 1990 και έπειτα από μια δυναμική πορεία ανάπτυξης , πρωτοστατεί τα τελευταία χρόνια στις εξελίξεις και τη διαμόρφωση του τραπεζικού περιβάλλοντος.

Με γνώμονα την παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης  στους πελάτες του, ο Όμιλος παρέχει ένα ολοκληρωμένο φάσμα χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών σε ιδιώτες και επιχειρήσεις.

Με  πάνω από 400 καταστήματα και 850 ΑΤΜ σε όλη την Ελλάδα, εξυπηρετούνται περίπου 4.300.000 πελάτες.

Επιπλέον, η Eurobank διαθέτει εξειδικευμένα κέντρα για την εξυπηρέτηση των μεγάλων επιχειρήσεων και δίκτυο Private Banking. Η εξυπηρέτηση ολοκληρώνεται με το σύγχρονο contact center Europhone  Banking  καθώς και με τα βραβευμένα ψηφιακά δίκτυα e-Banking, m-Banking,  που χαρακτηρίζονται από τεχνολογία αιχμής, αναφορικά με τη χρήση και την ασφάλεια.

Η  Eurobank τοποθετεί τον πελάτη στο επίκεντρο του επιχειρηματικού της μοντέλου. Η  σταθερή προσήλωση στις αρχές της διαφάνειας, της αξιοπιστίας και της υπευθυνότητας, καθώς και ο προσανατολισμός των δράσεων προς την καινοτομία με στόχο την απλοποίηση της καθημερινότητας του πελάτη, αποτελούν βασική προτεραιότητά της, ενώ διέπουν τον τρόπο συμπεριφοράς και επικοινωνίας με τους πελάτες της και την κοινωνία συνολικότερα. 

Βασικοί συντελεστές  αυτής της προσπάθειας είναι οι άνθρωποι της Τράπεζας.  Από αυτούς πηγάζουν η γνώση, η εμπειρία και οι αξίες της και είναι εκείνοι  που χτίζουν καθημερινά σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες.

Ξεχωρίζοντας σταθερά τα τελευταία χρόνια σε δείκτες ερευνών που αφορούν στην εξυπηρέτηση, η Eurobank  λειτούργει με προτεραιότητα τον  πελάτη:

- Επενδύοντας στις ικανότητες και την πείρα του ανθρώπινου δυναμικού, με  συνεχή εκπαίδευση και ανάπτυξη των στελεχών της.

- Παρέχοντας εξατομικευμένη εξυπηρέτηση βασισμένη στη διαφορετικότητα των αναγκών των πελατών.

- Ακολουθώντας δυναμικές μεθόδους εσωτερικής επικοινωνίας για την αμφίδρομη ενημέρωση σε θέματα εξυπηρέτησης.

- Συνδέοντας την απόδοση και την επιβράβευση των στελεχών των καταστημάτων με δείκτες μέτρησης της εξυπηρέτησης

Στο πλαίσιο της συνεχούς βελτίωσης της εξυπηρέτησης, η  Τράπεζα πραγματοποιεί μια σειρά από ενέργειες:

- Μελέτες τμηματοποίησης  του πελατολογίου

- Διεξαγωγή ερευνών μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών καθώς και έρευνες για τη διερεύνηση των αναγκών και προσδοκιών τους

- Εξελιγμένο σύστημα Διαχείρισης Παραπόνων με πιστοποιημένες διαδικασίες και πολιτικές καθώς και εξατομικευμένη προσέγγιση στα αιτήματα

- Δράσεις που προσανατολίζονται στη βελτίωση εμπειρίας των πελατών, από την πρώτη επαφή για κάθε αίτημα μέχρι την ολοκλήρωση της απαιτούμενης διαδικασίας, από όλα τα κανάλια εξυπηρέτησης, σε κάθε ‘στιγμή αλήθειας ‘ του πελάτη με την Τράπεζα

- Συνεχή διάλογο και επικοινωνία με τους πελάτες της, μέσω συναντήσεων - εκδηλώσεων σε όλη την Ελλάδα ή άμεσης επικοινωνίας μέσω  ψηφιακών μέσων.

Η Eurobank τα τελευταία χρόνια, παραμένει πιστή στην υπόσχεσή της να λειτουργεί έχοντας τον πελάτη στο επίκεντρο. Η ανθρωποκεντρική της προσέγγιση υποστηρίζεται από το μήνυμα «προτεραιότητα σε εσένα» δίνοντας έμφαση στην εξυπηρέτηση των εξειδικευμένων  και διαφορετικών αναγκών των πελατών της.

 

Newsletters

Συνεχής ενημέρωση. Tα νέα μας!

Περισσότερα

Παρουσίασεις & Δημοσιεύσεις

Oμιλίες και παρουσίασεις.

Περισσότερα

Photo Gallery

Εκδηλώσεις και δρώμενα.

Περισσότερα

Videos

Οι καλύτερες στιγμές μας.

Περισσότερα

Επικοινωνήστε μαζί μας

Είσοδος

Newsletter