FOCUS BARI

Άννα Καραδημητρίου

Άννα Καραδημητρίου, Vice President, Customer Experience and Innovation, Focus Bari

H Άννα είναι η Αντιπρόεδρος της Focus Bari, υπεύθυνη για την εξειδίκευση της εταιρίας στο Customer Experience & Innovation κατέχοντας πιστοποίηση από την Satmetrix® ως NPS2 Certified Associate.

Μετά από 20 και πλέον χρόνια πετυχημένης πορείας παθιάζεται πάντα με τη μελέτη human insights και πως αυτά οδηγούν σε υγιείς επιχειρηματικές αποφάσεις. Συνδυάζοντας μακρόχρονη εξειδίκευση σε ποιοτική και ποσοτική έρευνα με σύγχρονα εργαλεία  customer experience εργάζεται για την δημιουργία μηχανισμών συνεχούς ανατροφοδότησης, την υλοποίηση δράσεων outside – in οπτικής για τους οργανισμούς και την ανάδειξη της σημαντικότητας του customer experience στο σύγχρονο  επιχειρείν.

Ξεκίνησε την σταδιοδρομία το 1994 και από το 1996 εργάζεται στη FOCUS BARI. Αθροίζοντας σημαντική εμπειρία στο χειρισμό απαιτητικών έργων έρευνας μέσα από ευρεία γκάμα συνεργασιών σε καταναλωτικά (B2C) και επαγγελματικά (B2B) προϊόντα και υπηρεσίες, διατέλεσε επί χρόνια Γενική Διευθύντρια Ερευνών. Από το 2003 είναι  μέλος του ΔΣ και μέτοχος της εταιρίας 

Είναι απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών με ειδίκευση στη Ψυχολογία, και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Child Development από University of London. Θιασώτης της δια βίου μάθησης έχει παρακολουθήσει πρόγραμμα Digital Marketing της EEΔΕ/CIM (2012), και πρόγραμμα  “Triple Certificate in Coaching” του Κολλεγίου Ανθρωπιστικών Σπουδών, ICPS (2016) Η αγάπη της στο CX την οδήγησε σε εκπαίδευση Design Thinking από την Design Thinkers Academy UK (2017)

Εκπροσωπεί την FOCUS BARI στο διεθνές δίκτυο Iris (International Research InstituteS). Αρθρογραφεί σε κλαδικά έντυπα και συμμετέχει συστηματικά με ομιλίες σε συνέδρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, ενώ από το 2014 είναι επισκέπτης εισηγήτρια σε μεταπτυχιακό πρόγραμμα (DigiMA) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

 

Επικοινωνήστε μαζί μας

Είσοδος

Newsletter