ΟΠΑΠ

Νίκος Αποστολόπουλος

Νίκος Αποστολόπουλος, Customer Experience Director, ΟΠΑΠ

Ο Νίκος Αποστολόπουλος είναι μέλος του Δ.Σ του ΕΙΕΠ από τον Ιούνιο του 2016. Στους τομείς ευθύνης του είναι η προσέλκυση νέων μελών και η διοργάνωση των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών.

 

Εργάζεται στον ΟΠΑΠ από το 2014 ως επικεφαλής της Διεύθυνσης Customer Experience και των ομάδων Contact Center και Voice of the Customer. 

Στο παρελθόν και για πολλά χρόνια, εργάστηκε στην Vodafone Ελλάδας σε θέσεις ευθύνης στις διευθύνσεις Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών.

Έχει είκοσι χρόνια επαγγελματική εμπειρία από θέσεις που είχαν πάντα επαφή με τον Πελάτη. Οι πρωτοβουλίες του και οι καινοτόμες δράσεις του, βραβεύτηκαν επανειλημμένα από το ΕΙΕΠ στα πλαίσια του θεσμού των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών (Best Contact Center 2010 & 2012, Manager of The Year 2012, Team of the Year 2017).

Έχει σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά και στο τμήμα Οικονομίας & Διοίκησης του Πανεπιστημίου Αθηνών. 

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1972, είναι παντρεμένος και έχει δύο παιδιά, τον Φίλιππο και την Δανάη.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Επικοινωνήστε μαζί μας

Είσοδος

Newsletter