FAIL (the browser should render some flash content, not this).

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

INFOASSIST

  • Προφίλ

    Η Infoassist είναι ανώνυμη εταιρεία παροχής υπηρεσιών Contact Center και χαρακτηρίζεται από τη δέσμευση για υψηλή ποιότητα και αποδοτικότητα εξυπηρέτησης πελατών και πωλήσεων. Εξειδικεύεται και εξυπηρετεί όλους τους τομείς της οικονομίας (τηλεπικοινωνίες, πληροφορική, πωλήσεις Β2Β και B2C, ενέργεια, εστίαση, αυτοκινητοβιομηχανία, υπηρεσίες, κλπ). Η διατήρηση των αποδοτικών και ποιοτικών υπηρεσιών εξασφαλίζεται από την υψηλού επιπέδου διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες και στη διαρκή υποστήριξη των ανθρώπων μας.

    Η Infoassist διαθέτει μεγάλη πείρα στη διαχείριση έργων καθώς δραστηριοποιείται στο χώρο των Call Centers για περισσότερα από 10 χρόνια, έχοντας αναλάβει την υλοποίηση απαιτητικών και μεγάλων έργων από ελληνικές αλλά και πολυεθνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Η γκάμα των υπηρεσιών μας καθώς και οι γλώσσες εξυπηρέτησης ποικίλουν. Τα ελληνικά και αγγλικά είναι βασικές γλώσσες αλλά τα τελευταία χρόνια εξυπηρετούμε και έργα βαλκανικών χωρών με επίσης υψηλές απαιτήσεις. Τα στελέχη μας διαθέτουν την απαιτούμενη πείρα για να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν έργα υψηλών προδιαγραφών που ανταποκρίνονται άριστα στις ανάγκες της αγοράς και των πελατών της.

    Το Μονοπάτι της Επιτυχίας

    • Ανθρώπινο δυναμικό με πείρα, υψηλή τεχνογνωσία, ομαδικότητα και συμμετοχή
    • Βαθειά γνώση της παροχής υπηρεσιών, των αναγκών και των απαιτήσεων των πελατών
    • Συνεχής βελτίωση και επένδυση στα θέματα που αφορούν στο ανθρώπινο δυναμικό
    • Ισχυρή διαχείριση συνεργασιών υποστηριζόμενη από έμπειρα στελέχη, υλικοτεχνική υποδομή και δοκιμασμένες διαδικασίες
    • Δέσμευση στους στόχους μας και στους στόχους των πελατών μας
    • Δέσμευση στον αποτελεσματικό σχεδιασμό του κάθε έργου και στην υλοποίηση σύμφωνα με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα

    Τα Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα

    • Υψηλό επίπεδο παραγωγικότητας που χαρακτηρίζεται από την ποιότητα, την ταχύτητα και το ανταγωνιστικό κόστος.
    • Εφαρμογή διαδικασιών ελέγχου και μέτρησης σε κάθε βήμα της υλοποίησης του έργου.
    • Μοναδική και παραμετροποιημένη προσέγγιση κάθε έργου.
    • Δέσμευση στις ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ
    • Έμφαση στο ανθρώπινο δυναμικό που υλοποιεί τα έργα.

    Οι Αξίες

    • ΠΙΣΤΗ ΣΤΗΝ ΥΨΗΛΗ ΑΞΙΑ των υπηρεσιών που προσφέρουμε
    • ΗΓΕΣΙΑ μέσω παραδειγματισμού
    • ΟΜΑΔΙΚΟ πνεύμα
    • Δέσμευση στις ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ
    • Συνεχής προσπάθεια για ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΑΜΟΙΒΑΙΟ ΚΕΡΔΟΣ (win-win) για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη


    ΛΟΓΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ Ε.Ι.Ε.Π.

    Κύριος στόχος μας είναι, η συνεχής βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, η συνεχής βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης του πελάτη και του συνεργάτη και η ανάπτυξη νέων υπηρεσιών που θα συνεισφέρουν στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων του πελάτησυνεργάτη.

    Σε αυτήν την κατεύθυνση, τόσο η αποστολή όσο και το όραμα που έχουμε σαν εταιρεία εναρμονίζονται πλήρως με το σκοπό του Ε.Ι.Ε.Π και συμφωνούμε απόλυτα με όλες τις επιμέρους δραστηριότητές του. Τα σοβαρά ονόματα που συμμετέχουν στο ΕΙΕΠ και οι εμπειρίες τους είναι βέβαιο οτι θα μας βοηθήσουν να γίνουμε ακόμα καλύτεροι. Επιπλέον, θεωρούμε ότι από την εταιρεία μας υπάρχει τέτοια εξειδικευμένη γνώση στα ζητήματα εξυπηρέτησης , η οποία μπορεί να φανεί χρήσιμη στα υπόλοιπα μέλη του Ε.Ι.Ε.Π.  Πιστεύουμε ότι μέσα από τη σύμπραξη, το μοίρασμα εμπειριών και κοινή πορεία θα μπορέσουμε όχι μόνο να ωφεληθούμε αλλά και να προσφέρουμε γνώση και εμπειρίες σε άλλους που θα ωφελήσουν, βελτιώνοντας γενικότερα το σημερινό επίπεδο εξυπηρέτησης.

  • Επικοινωνία

  • Θέσεις Εργασίας

    Ημ/νία Δημοσίευσης Τίτλος Κωδικός
    24/07/2014 Εκπρόσωποι Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών Μερικής Aπογευματινής – Nυχτερινής απασχόλησης ΚΩΔ. ΘΕΣΗΣ MRΙ-06
    Περιγραφή θέσης: Ο/Η κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος/-νη για τη διαχείριση εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων για θέματα που αφορούν: Παραγγελιοληψία προϊόντων. Βλαβοληψία. Γραμματειακή υποστήριξη – καταγραφή στοιχείων. Επικαιροποιήση στοιχείων βάσεων. Lead Generation. Απαραίτητα Προσόντα: Απόφοιτοι Μέσης Εκπαίδευσης. Άριστη χρήση Η/Υ και περιφερειακών. Άριστες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές δεξιότητες. Ομαδικό πνεύμα. Καλή γνώση Αγγλικών (προφορική και γραπτή). Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άνδρες). Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες (20:00 π.μ - 01:00 π.μ) Επιθυμητά Προσόντα: Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση τουλάχιστον 6 μηνών. Παροχές: Σταθερό μηνιαίο μισθό. Ασφαλιστική κάλυψη ΙΚΑ. Συνεχής, σύγχρονη εκπαίδευση. Φιλικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.   Προωθήστε το βιογραφικό, αναγράφοντας τον κωδικό της αγγελίας   recruitment@infoassist.com.gr ή μέσω fax στο 210 8099617. ...
     
     
Είσοδος Χρήστη
Όνομα Χρήστη:
Κωδικός πρόσβασης:

 
Τελευταία Νέα
  • Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, 2-7 Οκτωβρίου 2017....περισσότερα
  • Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2017 | Ξεκίνησε η υποβολή υποψηφιοτήτων!....περισσότερα