Υποψηφιότητες για τη στελέχωση του vέου Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΙΕΠ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Γεώργιος Ι. Σιώμκος, Ph.D, Καθηγητής Μάρκετινγκ & Κοσμήτορας της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Ο Γεώργιος Σιώμκος είναι Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΟΔΕ) και Κοσμήτορας της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ).

Είναι επίσης Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στη Διοίκηση Υπηρεσιών (www.msmfull.aueb.gr), και του Εργαστηρίου Ανάλυσης Αγορών και Καταναλωτικής Συμπεριφοράς (Αγορά).  Είναι μέλος του Δ.Σ. του ΕΙΕΠ.

Έχει διατελέσει Πρόεδρος του Τμήματος ΟΔΕ του ΟΠΑ, Αντιπρόεδρος και Πρόεδρος του Τμήματος ΟΔΕ του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, καθώς και τακτικό μέλος των Συγκλήτων των ιδίων πανεπιστημίων.  Είναι για πολλά έτη μέλος των ΕΔΕ των μεταπτυχιακών προγραμμάτων ΜΒΑ και ΜΒΑ International του ΟΠΑ.  Διετέλεσε επίσης Αντιπρόεδρος της Δ.Ε. (αντίστοιχη θέση Αντιπρύτανη) του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

Σπούδασε στο Stern School of Business του New York University των ΗΠΑ, από το οποίο έλαβε τα πτυχία B.Sc. (cum laude) στο Μάρκετινγκ και το Μάνατζμεντ, ΜΒΑ στα Χρηματοοικονομικά, M.Phil. στο Μάρκετινγκ, M.Sc. στη Στατιστική και την Επιχειρησιακή Έρευνα, και Ph.D. στο Μάρκετινγκ και την Επιχειρησιακή Στρατηγική.

Έχει διδάξει προπτυχιακά και μεταπτυχιακά μαθήματα μάρκετινγκ στα Πανεπιστήμια των ΗΠΑ, New York University (Stern School of Business) και Long Island University (1989-1992), και στην Ελλάδα, στο ALBA (1992-1997), στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς (1992-1993), στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (2000-2015) και στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (1994-2001). Είχε ανακηρυχτεί Doctoral Consortium Fellow της Αμερικανικής Εταιρείας Μάρκετινγκ - American Marketing Association (στο University of California – Berkeley). Έχει τιμηθεί επί σειρά ετών με αριστεία διδασκαλίας από Μεταπτυχιακά Προγράμματα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Τα ερευνητικά και επαγγελματικά του ενδιαφέροντα καλύπτουν τους χώρους του Στρατηγικού Σχεδιασμού Μάρκετινγκ, της Συμπεριφοράς και Ανάλυσης του Καταναλωτή, της Έρευνας Αγοράς, των Μετρικών και της Αναλυτικής Μάρκετινγκ, και της Διαχείρισης Εμπειρίας Πελάτη.

Έχει συγγράψει 14 βιβλία πάνω στα θέματα ενδιαφέροντός του, και έχει δημοσιεύσει πάνω από 80 επιστημονικές εργασίες σε ακαδημαϊκά περιοδικά και επιστημονικούς τόμους.