Συνέδριο

19ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Eξυπηρέτηση Πελατών

Πέμπτη 6 Ιουνίου 2024
09:00-17:30

Η συμβολή του ΑΙ στο ανθρωποκεντρικό Customer Service

Στις 6 Ιουνίου το καθιερωμένο Συνέδριο Κορυφής του ΕΙΕΠ

Με κεντρικό θέμα “Human Centricity 2.0: Serving with Empathy & Artificial Intelligence”, το Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών έρχεται στις 6 Ιουνίου από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) και την Boussias για 19η συνεχόμενη χρονιά.

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) τα τελευταία χρόνια έχει κάνει δυναμική είσοδο στην εξυπηρέτησης, παρέχοντας σύγχρονες λύσεις για την ικανοποίηση του πελάτη, αλλά και την ανάπτυξη της επιχείρησης. Στο συνέδριο θα παρουσιαστούν σχετικά case studies από εφαρμογές της ΤΝ, καθώς επίσης και πρακτικές των επιχειρήσεων που προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα της εποχής, όπως η κλιματική αλλαγή, η ανάγκη για βιώσιμη ανάπτυξη, οι πληθωριστικές πιέσεις, οι κοινωνικές αλλαγές και μεταρρυθμίσεις κ.ά.

Το lineup των ομιλητών περιλαμβάνει διεθνείς και Έλληνες experts για μια πλούσια συνεδριακή μέρα σχετικά με τη σύγχρονη εξυπηρέτηση πελατών.

Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: https://www.customerserviceconference.gr/