Executive Program: Leading Customer Service Excellence
Στρατηγικές και Εργαλεία Εξυπηρέτησης Πελατών
Κατοχυρώστε τη θέση σας σήμερα στο Νέο Τμήμα που ξεκινά στις 4 Ιουνίου 2018
 
Το ΕΙΕΠ, σε συνεργασία με το  ALBA  Graduate Business  School, πραγματοποιεί για 4η φορά το καινοτόμο και εξειδικευμένο πρόγραμμα στη διοίκηση εξυπηρέτησης πελατών.
Το πρόγραμμα στοχεύει στην ενδυνάμωση των στελεχών εξυπηρέτησης πελατών με σύγχρονες αξίες και δεξιότητες, που θα τους βοηθήσουν να οδηγήσουν τους εαυτούς τουςκαι τις ομάδες τους στην αριστεία.
 
Λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων, παρακαλούμε όπως μας ενημερώσετε για το ενδιαφέρον συμμετοχής σας μέχρι την Παρασκευή, 11 Μαΐου 2018.
Προθεσμία αποστολής αιτήσεων μέχρι την  Παρασκευή, 18 Μαΐου 2018.
Ακολουθήστε το link και μάθετε περισσότερα για το πρόγραμμα:http://www.alba.acg.edu/executive-development/for-individual-learners/leading-customer-service-excellence/

 

Επικοινωνήστε μαζί μας

Είσοδος

Newsletter