13° Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών
«Leading Change in a Connected World»
 
Τρίτη 22 Μαΐου 2018, Αμφιθέατρο OTE Academy
 
 
Τo Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) σε συνεργασία με τη Boussias Communications διοργανώνει το 13ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών. Το ετήσιο συνέδριο-θεσμός του ΕΙΕΠ θα παρουσιάσει όλες τις νέες τάσεις που αναμένεται να κυριαρχήσουν στην εξυπηρέτηση των πελατών, με έμφαση στις δυνατότητες που προσφέρει ο ψηφιακός κόσμος και οι εφαρμογές του.
 
Με κεντρικό τίτλο Leading Change in a Connected World, το συνέδριο θα εξετάσει τον ρόλο της Εξυπηρέτησης Πελατών, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα όπως:
  • Πώς οι αλματώδεις εξελίξεις της τεχνολογίας και των αυτοματισμών αλλάζουν τα δεδομένα για τις επιχειρήσεις και δημιουργούν νέες ευκαιρίες παροχής εξαιρετικής εξυπηρέτησης;
  • Ποιος είναι ο ρόλος της Εξυπηρέτησης Πελατών, όπως διαμορφώνεται με το πέρασμα από το digital στο connected περιβάλλον;
  • Πώς οι επιχειρήσεις θα εξασφαλίσουν ηγετικό ρόλο σε συνθήκες αυξανόμενου ανταγωνισμού, διαρκών αλλαγών και υψηλών απαιτήσεων;
Το συνέδριο θα φιλοξενήσει διακεκριμένους ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, οι οποίοι θα μιλήσουν για ό,τι πιο φρέσκο έχει να παρουσιάσει η αγορά σε θέματα customer service και customer experience, για τις τεχνολογικές εφαρμογές και τις καλές πρακτικές που εμπνέουν, κινητοποιούν και δίνουν τροφή για σκέψη στα στελέχη του χώρου.
Μεταξύ των διακεκριμένων ομιλητών του συνεδρίου περιλαμβάνονται οι:
Δημήτρης ΜαύροςMRB: Έρευνα - Εξυπηρέτηση Πελατών Σήμερα – Ζητούμενα & Προοπτικές
Audrey Tang, Psychologist: Emotional Agility
Nick Sohnemann, Future Trends speaker & Innovation hacker
ButziΜagician & Ιnspirational speaker : The magic of creativity
Μίνα Ζούλοβιτς, Δικηγόρος: Το GDPR στην Εξυπηρέτηση Πελατών
Γιάννης Κωτούλας, Πρόεδρος E-TRIKALA: Καινοτομία στην εξυπηρέτηση πολιτών
Alexandros Ivos, Τech ΕntrepreneurChatbots και νέοι τρόποι επικοινωνίας με τον πελάτη
Στάθης Παπαχριστοφίλου & Σωτήρης Τζίμας, The International Butler Academy: Treating customers like royalty
Συντονιστής συνεδρίου: Δρ. Γιάννης ΚαλογεράκηςMotivational Speaker & Trainer
Δηλώσεις συμμετοχής: Βασίλης Κουτσαβλής, T: 210 6617 777 (εσωτ.: 129), Evkoutsavlis@boussias.com
 
Αναλυτικές πληροφορίες για το συνέδριο στο www.customerserviceconference.gr
 

 

Επικοινωνήστε μαζί μας

Είσοδος

Newsletter