Ο ΟΠΑΠ Α.Ε. και το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), σας προσκαλούν στο case study με θέμα “Personalization and 360ο Training Plan as the main pillars of Customer Service Excellence”, την Πέμπτη 17 Μαΐου 2018, 13:00 - 16:00, στα Γραφεία του ΟΠΑΠ.

Ο ΟΠΑΠ Α.Ε. στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2017, απέσπασε 2 βραβεία και πιο συγκεκριμένα τα εξής, 1. «Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη» & 2. «Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός)».

Εισηγητές:

Άρης Τριαντάφυλλος, Head of Sales Training
Θοδωρής Βελάνας, Head of Contact Center

Θεματολογία:

  • Η ανάγκη δημιουργίας προσωπικής σχέσης στην εξυπηρέτηση.
  • Από την ανάγκη στην υλοποίηση..
  • Ορόσημα & αποτελέσματα για τον πελάτη.
  • Ιστορία Εκπαίδευσης στον ΟΠΑΠ.
  • Πυλώνες.
  • 4 Εκπαιδευτικές δράσεις.
  • Αποτελέσματα και επιτυχίες.

 

 

Απευθύνεται σε:             

Μεσαία Στελέχη, Στελέχη/ εργαζόμενοι πρώτης γραμμής & Επαγγελματίες στην Εξυπηρέτηση Πελάτη

 

Επικοινωνήστε μαζί μας

Είσοδος

Newsletter