Η MainSys και το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), σας προσκαλούν στο workshop με θέμα “Big data analytics for smarter Customer Service”, την Παρασκευή 8 Ιουνίου 2018, 15:00 - 17:00, στο Κτίριο των Αττικών Διαδρομών, στην Παιανία.

 

Εισηγητές:  

Γιώργος Πλαβούκος, coFounder & CEO, MainSys

Μιχάλης Βαφόπουλος, Linked Business Private Company, market intelligence solutions/ Researcher, Software and Knowledge Engineering Laboratory,National Center for Scientific Research “Demokritos”

 

Θεματολογία:

Τα Big data analytics αποτελούν ένα σημαντικό πυλώνα του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων.

Το ερώτημα όμως είναι με ποιους τρόπους θα μπορούσαμε άμεσα να αξιοποιήσουμε τις νέες τεχνολογικές δυνατότητες για να μετατρέψουμε την εξυπηρέτηση πελατών στο πιο αποτελεσματικό τμήμα της επιχείρησης.

Θα παρουσιαστούν πρακτικά παραδείγματα και εργαλεία με εφαρμογή στην ελληνική πραγματικότητα. 

 

Απευθύνεται σε:

Ανώτατα και Μεσαία Στελέχη, Επαγγελματίες στην Εξυπηρέτηση Πελάτη

 

Επικοινωνήστε μαζί μας

Είσοδος

Newsletter