Η Carglass® και το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), σας προσκαλούν στην παρουσίαση βέλτιστης πρακτικής με θέμα, Carglass & OmniChannel “Δημιουργία συστήματος, διαχείριση και οφέλη για τον πελάτη & τον οργανισμό”, την Τετάρτη 4 Ιουλίου 2018, 15:00 - 17:00, στο Κτίριο των Αττικών Διαδρομών, στην Παιανία.

Η Carglass® θέλοντας να κάνει τη διαφορά επιλύοντας τα προβλήματα των πελατών της, με πραγματικό ενδιαφέρον, ολοκλήρωσε  το OmniChannel σύστημά της δίνοντας τους τη δυνατότητα εξατομικευμένης εξυπηρέτησης μέσω διαφορετικών καναλιών, τα οποία συνδέονται όχι μόνο μεταξύ τους αλλά και με τα εργαλεία του οργανισμού. Η Carglass® στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2017 κέρδισε το βραβείο «Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη».

 

Εισηγητής: Τίνα Κελεσάκου, Marketing Coordinator

 

Θεματολογία:

 Κατά τη διάρκεια του case study θα καλυφθούν τα εξής σημεία:

  • Πως η εταιρεία έφτασε στη δημιουργία του OmniChannel συστήματος.
  • Χάρτης OmniChannel συστήματος (ανάλυση καναλιών επικοινωνίας).
  • Διασύνδεση πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας.
  • Οφέλη OmniChannel συστήματος για την ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση του πελάτη και για τον οργανισμό.

 

Απευθύνεται σε:

Μεσαία Στελέχη, Στελέχη/ εργαζόμενοι πρώτης γραμμής & Επαγγελματίες στην Εξυπηρέτηση Πελάτη

 

Επικοινωνήστε μαζί μας

Είσοδος

Newsletter