Τη Δευτέρα 9 Ιουλίου 2018, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) σας προσκαλεί να παρακολουθήσετε το workshop που συνδιοργανώνει με τις εταιρείες ENARTIA και WIND, στα γραφεία της Wind Hellas, στο Μαρούσι.

Οι 2 εταιρείες ENARTIA & WIND στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2017 διακρίθηκαν και βραβεύτηκαν για τις καλές πρακτικές στον τομέα της Εξυπηρέτησης του Πελάτη. Πιο συγκεκριμένα η ENARTIA απέσπασε τα βραβεία «Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς (Μικρός Οργανισμός)» & «Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός)», και η WIND το βραβείο «Αντιμετώπιση Παραπόνων και Ειδικών Απαιτήσεων των Πελατών». Στην ίδια διοργάνωση, η κα Μαργαρίτα Γεροντοπούλου, Customer Experience Senior Manager της WIND απέσπασε το βραβείο «Επαγγελματίας της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών».

 

Εισηγητές:         

Ειρήνη Παπαδάκη, Customer service Quality manager, ENARTIA

Μαργαρίτα Γεροντοπούλου, Customer Experience Senior Manager, WIND

Γιώργος Τσαπρούνης, Corporate Affairs Executive Director, WIND

 

Αναλυτικά η agenda της εκδήλωσης:

  • 14:30-15:30 Παρουσίαση ENARTIA

Στην Enartia η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι ζωτικής σημασίας και αποτελεί το βασικό παράγοντα διαφοροποίησης μας. Πιστεύουμε πως η ποιότητα στην εξυπηρέτηση είναι μια επένδυση που βασίζεται στα σωστά εργαλεία και τους ανθρώπους μας.

Μέσα από μετρήσεις και υλοποιώντας ένα εσωτερικό σχεδιασμό, το “Customer Service Focus Plan” εστιάζουμε σε τέσσερις βασικούς πυλώνες και βελτιώνουμε συνεχώς την ποιότητα των υπηρεσιών μας στην εξυπηρέτηση και την εμπειρία του πελάτη.

  • 15:30-16:30 Παρουσίαση WIND

Διαχείριση ειδικών αιτημάτων ληξιπρόθεσμων οφειλών:

Λύση σε συνδρομητές που αντιμετωπίζουν αδυναμία εμπρόθεσμης εξόφλησης των λογαριασμών τους δίνει η WIND με την πεπειραμένη Ομάδα FAD του Τηλεφωνικού της Κέντρου, η οποία έχει αναλάβει να αναδείξει μια δυσκολία του Πελάτη σε «λύση» τόσο για τους συνδρομητές όσο και για την εταιρεία.

Ερχόμαστε κοντά:

Χτίζουμε καθημερινά το Δίκτυο μας, ώστε να φτάνει απ’ άκρη σε άκρη σε όλη την Ελλάδα. Κάνουμε το αγαθό της επικοινωνίας προσβάσιμο σε όλους τους Έλληνες.

 

Απευθύνεται σε:             

Ανώτατα & Μεσαία Στελέχη, Στελέχη/ εργαζόμενοι πρώτης γραμμής & Επαγγελματίες στην Εξυπηρέτηση Πελάτη

 

Επικοινωνήστε μαζί μας

Είσοδος

Newsletter