Η FOCUS BARI και το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), σας προσκαλούν στο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα “Customer Journey Mapping: Tips & Tops”, την Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου  2018, 15:00 - 17:00, στο Κτίριο των Αττικών Διαδρομών, στην Παιανία.

Εισηγητής: Άννα Καραδημητρίου, Αντιπρόεδρος, Customer Experience & Innovation

 

Θεματολογία

  • Χαρτογράφηση του ταξιδιού του πελάτη: τι είναι και γιατί το χρειαζόμαστε; 
  • Τα βασικά στάδια και τα εργαλεία.
  • Η ουσία βρίσκεται στο validation του ταξιδιού με πραγματικούς καταναλωτές: Οι μεθοδολογίες και τα μυστικά τους.

 

 Απευθύνεται σε:

 Ανώτατα & Μεσαία Στελέχη, Επαγγελματίες στην Εξυπηρέτηση Πελάτη

 

Επικοινωνήστε μαζί μας

Είσοδος

Newsletter