ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2018

  

Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2018: Από 1 έως 6 Οκτωβρίου γιορτάζουμε την Εξυπηρέτηση όλοι μαζί

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) και περισσότερες από 80 εταιρείες διοργανώνουν δράσεις για όλους

 

 Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελάτων (ΕΙΕΠ), από 1 έως 6 Οκτωβρίου 2018, γιορτάζει την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, με δράσεις εξυπηρέτησης για όλους και τη συμμετοχή περισσότερων από 80 εταιρειών.

Ο διεθνής θεσμός της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών γιορτάζεται σε πάνω από 60 χώρες σε όλο τον κόσμο, με στόχο την ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών, αλλά και την επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη του πελάτη.

Για 2η φορά στην Ελλάδα, την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου, η εξυπηρέτηση πρωταγωνιστεί σε ειδικές δράσεις για τους καταναλωτές στα καταστήματα των συμμετεχουσών εταιρειών αλλά και εσωτερικές δράσεις για τους εργαζόμενους. Στόχος των δράσεων είναι η εκπαίδευση του κοινού αλλά και των εταιρειών σε θέματα ποιότητας εξυπηρέτησης, η δημιουργική διάδραση με τους καταναλωτές και η επιβράβευση των καλών πρακτικών εξυπηρέτησης.

Το ΕΙΕΠ, το οποίο διοργανώνει και συντονίζει την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, έχει δημιουργήσει το exclusive mobile app «ΕΙΕΠ», διαθέσιμο σε android δωρεάν, που περιλαμβάνει τα προφίλ των συμμετεχουσών εταιρειών αλλά και τις δράσεις που οργανώνουν. Ο Πρόεδρος του ΕΙΕΠ, Frank Thibaut, αναφέρει χαρακτηριστικά: «Είμαστε πολύ περήφανοι που οι εταιρείες και οι ίδιοι οι πελάτες έχουν αγκαλιάσει τον θεσμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών. Φέτος, ξεπεράσαμε κάθε προσδοκία με την συμμετοχή πάνω από 84 εταιρειών οι οποίες επιβεβαιώνουν την δέσμευσή τους στην ποιοτική εξυπηρέτηση και είμαστε σίγουροι ότι και οι καταναλωτές θα ανταποκριθούν και θα συμμετάσχουν στις δράσεις

Περισσότερες από 80 εταιρείες συμμετέχουν στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, επιβεβαιώνοντας ότι η Εξυπηρέτηση αποτελεί βασική προτεραιότητα της εταιρικής, πελατοκεντρικής κουλτούρας τους.

Για να ενημερωθείτε για τις φετινές δράσεις και τις συμμετέχουσες εταιρείες της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών μπορείτε να επισκεφτείτε το www.customerservice.gr και τα Social Media του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (Facebook, LinkedIn, Twitter)

 

Για περισσότερες πληροφορίες για τους δημοσιογράφους: Σύλβια Κοτρώτσου VALUECOM, T: 210 32 52 103 (εσωτ. 122), E: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ (Ε.Ι.Ε.Π.)

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε: 

Μαρία Καραδελή, Training Coordinator & P.R., Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, τ. 2106686370| e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Επικοινωνήστε μαζί μας

Είσοδος

Newsletter