Αγαπητοί φίλοι,

Στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών που φέτος πραγματοποιείται μεταξύ 1 – 6 Οκτωβρίου, η Τράπεζα Πειραιώς σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), σας προσκαλεί στη Θεσσαλονίκη σε μια παρουσίαση βέλτιστης πρακτικής με θέμα, "Mobile Banking Evolution: Drive mobile adoption via the branch".


Ημερομηνία: Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2018

 

Διάρκεια: 11:00-13:00

 

Χώρος: Συνεδριακό – Εκπαιδευτικό Κέντρο ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, Κατούνη 12-14, Λαδάδικα, ΤΚ 54625, Θεσσαλονίκη

 

Εισηγητής: Κέλλη Ζαφειροπούλου, Assistant Manager - Mass Retail Coaches & Customer Education, Segment Management, Individuals’ Banking Strategy

 

Θεματολογία:   Στην εποχή που οι Οργανισμοί υλοποιούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους, εφαρμόζοντας ψηφιακές τεχνολογίες και ενισχύοντας τις mobile εφαρμογές τους, ταυτόχρονα χρειάζεται να καλύψουν την ανάγκη των πελατών για την εξοικείωσή τους με αυτές.

Στην Τράπεζα Πειραιώς, πιστοί στη δέσμευσή μας για παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας που δημιουργούν αξία στους πελάτες μας, είμαστε η πρώτη Τράπεζα που δίνουμε τη δυνατότητα στους πελάτες που επισκέπτονται καθημερινά τα καταστήματά μας να περιηγηθούν στο νέο mobile app μέσω smartphone και να εκπαιδευτούν στη χρήση του από τα στελέχη του δικτύου των καταστημάτων μας.

Στο Case Study θα παρουσιαστούν o σκοπός και τα στάδια υλοποίησης του έργου τοποθέτησης 900 smartphones στο Δίκτυο Καταστημάτων της Τράπεζας.

 

Απευθύνεται σε: Ανώτατα & Μεσαία Στελέχη, Στελέχη/ εργαζόμενοι πρώτης γραμμής & Επαγγελματίες στην Εξυπηρέτηση Πελάτη

 

 

Επικοινωνήστε μαζί μας

Είσοδος

Newsletter