Λίγες ημέρες ακόμα… Περιορισμένος αριθμός θέσεων!


Εσείς δηλώσατε συμμετοχή στις δραστηριότητες των Customer Service Open Days που διοργανώνουμε 8 – 12 Απριλίου 2019;



Δείτε το Αναλυτικό Πρόγραμμα και στείλτε μας την Αίτηση Συμμετοχών για όλες τις δραστηριότητες προκειμένου να εξασφαλίσετε κι εσείς θέση!


*****************************

 
WEBHELP | "Successful onboarding and professional development in Webhelp"

ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΑΙΔΩΝ ΠΕΝΤΕΛΗΣ |"Η Καινοτομία στην εμπειρία εξυπηρέτησης του πελάτη" 1ο Βραβείο στην Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη (Μεγάλος Οργανισμός) το 2018

METRIC GLOBAL NETWORK | "Βασικές αρχές Πολιτικής Ασφαλείας και εφαρμογής της στην εξυπηρέτηση του καταναλωτή"

PRIORITY QUALITY CONSULTANTS SA | "GDPR at your service"

INVISION CONSULTING S.A.| "Σχεδιασμός και Υλοποίηση Ερευνών Μυστικών Επισκέψεων (Mystery Shopping). Μύθοι και πραγματικότητα"

ΜΕΣΟΓΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Κε.Δι.βι.Μ | "Ο εαυτός μου ως εργαλείο για την εξυπηρέτηση πελατών"


 

Ελάτε να γιορτάσουμε μαζί και να μοιραστούμε γνώση και βέλτιστες πρακτικές με στόχο την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πελατών στην ελληνική αγορά.


 

 

 

*Περισσότερες πληροφορίες στο 210 6686373.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Επικοινωνήστε μαζί μας

Είσοδος

Newsletter