ICTS Hellas

Πληροφορίες

Η ICTS Hellas λειτουργεί στην Ελλάδα από το 1987 ως μέλος του Ομίλου ICTS Europe, παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις ασφαλείας σε Διεθνείς και Περιφερειακούς Αερολιμένες, Αερομεταφορείς, Φορείς Επίγειας Εξυπηρέτησης, Λιμένες, Λιμενικές Εγκαταστάσεις και Οργανισμούς ευαίσθητων υποδομών και υψηλών απαιτήσεων ασφάλειας.

Με έμφαση στα τεχνολογικά προϊόντα αιχμής, στο πιστοποιημένο και άρτια εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό, στη συμμόρφωση με τα πλέον απαιτητικά πρότυπα ασφαλείας και στην ποιότητα των υπηρεσιών της, η ICTS Hellas αποτελεί μακροχρόνιο συνεργάτη του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ), των περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας και όλων των αερομεταφορέων από τις Η.Π.Α., Καναδά και Ισραήλ στις πτήσεις τους από και προς την Αθήνα. Αξιοποιώντας την εξειδίκευσή της στην ασφάλεια αερομεταφορών η ICTS Hellas έχει κατακτήσει ηγετική θέση και στην αγορά υπηρεσιών λιμενικής ασφάλειας και συνεργάζεται με όλους τους μεγάλους λιμένες της χώρας.

Η ICTS Hellas θέλει να είναι ο κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών ασφαλείας υψηλότατου επιπέδου, αυξάνοντας τη συνολική αξία και βελτιώνοντας την εμπειρία πελατών και επιβατών με πρωτοποριακά προϊόντα.

Μέσω ενός δομημένου συστήματος εσωτερικών διαδικασιών, αξιοποιεί τα δεδομένα των καθημερινών δραστηριοτήτων της έτσι ώστε να επικοινωνεί σε βάθος με τους πελάτες της, να κατανοεί μαζί τους όλες τις πτυχές της αμοιβαίας πραγματικότητας τους, και επομένως, να δημιουργεί τις ιδανικές συνθήκες της ποιοτικής εξυπηρέτησής τους. Βασικός μοχλός ανάπτυξης είναι η αξιοποίηση των γνώσεων του παραπάνω συστήματος διαδικασιών ώστε να παρέχεται συνεχής και στοχευμένη κατάρτιση και εκπαίδευση στους ανθρώπους της εταιρείας.

Η παραπάνω εταιρική οργάνωση βοήθησε την ICTS Hellas να διακριθεί από το European Foundation of Quality Management (EFQM) ως η πρώτη εταιρεία του κλάδου της στην Ευρώπη για την Επιχειρηματική της Αριστεία (European Excellence Business Award) και στα Best Workplaces 2017 μεταξύ των εταιρειών με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα.

Αυτό που κάνει την ICTS Hellas να ξεχωρίζει από άλλους αντίστοιχους οργανισμούς είναι η στρατηγική της επιλογή να βασίζεται στην Επιχειρησιακή Αριστεία, δηλαδή έμφαση:

  • στον εταιρικό αναστοχασμό μέσω ευρείας ανάλυσης δεδομένων
  • στη συγκροτημένη και ειλικρινή επικοινωνία με τους πελάτες και λοιπούς εμπλεκόμενους
  • στη βαθιά κατανόηση της εταιρικής πραγματικότητάς της και
  • στη παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών προς τους πελάτες της με μετρήσιμα αποτελέσματα

 

 

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

 

1. Ποιοι είναι οι λόγοι που σας οδήγησαν στην απόφαση εγγραφής της εταιρείας σας ως μέλος του ΕΙΕΠ;

Για όλους εμάς στην ICTS Hellas η άρτια εξυπηρέτηση των πελατών μας, αποτελεί μέρος της κουλτούρας μας και ξεχωρίζει από άλλους αντίστοιχους οργανισμούς. Αξιοποιούμε διαρκώς τα δεδομένα των καθημερινών δραστηριοτήτων μας έτσι ώστε να επικοινωνούμε σε βάθος με τους πελάτες μας και να κατανοούμε μαζί τους όλες τις πτυχές της αμοιβαίας πραγματικότητας τους, και επομένως, να δημιουργούμε τις ιδανικές συνθήκες της ποιοτικής εξυπηρέτησής τους. Βασικός μοχλός ανάπτυξης μας είναι η αξιοποίηση των γνώσεων που λαμβάνουμε καθημερινά και η παροχή συνεχούς και στοχευμένης κατάρτισης και εκπαίδευσης στους ανθρώπους μας. Ο κύριος λόγος που μας οδήγησε στην απόφαση να ενταχθούμε στα μέλη του ΕΙΕΠ είναι η περαιτέρω ενίσχυση της εταιρικής μας κουλτούρας για την εξυπηρέτηση των πελατών. Μέσω της συνεργασίας μας προσδοκούμε στην περαιτέρω ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εργαζομένων μας και κατ’ επέκταση στην αναβάθμιση της ποιότητας εξυπηρέτησης των πελατών μας. Επιπλέον μέσω των σεμιναρίων και workshops που διεξάγονται , μας δίνετε η δυνατότητα να αναλύσουμε και να ανταλλάξουμε απόψεις πάνω σε επιτυχημένες πρακτικές ενισχύοντας έτσι το στόχο μας για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας .

 

2. Πώς αξιολογείτε μέχρι σήμερα το έργο του ΕΙΕΠ και ποιες είναι οι προσδοκίες σας – από το Ινστιτούτο – μελλοντικά;

Το ΕΙΕΠ αποτελεί τον πλέον αξιόπιστο θεσμό εξυπηρέτησης πελατών μεριμνώντας να διατηρείται η εξυπηρέτηση του πελάτη σε υψηλά επίπεδα. Οι εταιρίες μέλη του είναι αξιόλογοι οργανισμοί από διαφορετικούς χώρους με πιστοποιημένη δραστηριότητα ως προς την υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση πελατών. Για την ICTS Hellas το έργο του ΕΙΕΠ θα τη βοηθήσει να αναβαθμίσει ακόμα περισσότερο την εξυπηρέτηση των πελατών της, μέσω της συνεχούς ενημέρωσης και γνώσης σε προηγμένες πρακτικές. Επιπλέον η επένδυση στην εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού, η διεξαγωγή ερευνών για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση πελατών, καθώς και η ανταλλαγή απόψεων, θα συνδράμουν στο να συνεχίσει η ICTS Hellas να αποτελεί πρότυπο εταιρίας στην εξυπηρέτηση πελατών.

 

3. Τι σημαίνει εξυπηρέτηση πελάτη για την εταιρεία σας;

Για εμάς στην ICTS Hellas η εξυπηρέτηση των πελατών μας τοποθετείται στο επίκεντρο της κουλτούρας μας και αποτελεί μια εκ των αξιών μας. Παραμένουμε πιστοί στο όραμα μας να είμαστε οι ηγέτες της αγοράς υπηρεσιών ασφαλείας υψηλότατου επιπέδου, αυξάνοντας τη συνολική αξία των πελατών και βελτιώνοντας την εμπειρία των επιβατών με πρωτοποριακά προϊόντα. Η αποστολή μας είναι να αναπτύσσουμε προϊόντα και διαδικασίες κορυφαίας ποιότητας και τα εντάσσουμε στην επιχειρηματική δραστηριότητα των πελατών μας με τρόπο που βελτιώνει την ποιότητα και μειώνει το κόστος – μια προστιθέμενη αξία που είναι μετρήσιμη και ευαπόδεικτη. Πάγια δέσμευση της ICTS Hellas αποτελεί η ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών των πελατών της και η διαρκής βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών της προς αυτούς. Βασικός άξονας της στρατηγικής της είναι η συνεχής επένδυση στη διατήρηση υψηλού επιπέδου ικανοποίησης των πελατών της, καθώς και στην ενδυνάμωση της δέσμευσής τους προς την εταιρία.

 

Στοιχεία Επικοινωνίας

Λεωφ. Βουλιαγμένης 107, 166 74 Γλυφάδα, Αθήνα
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
210 9616363
210 9615238

Σύνδεσμοι

Επικοινωνήστε μαζί μας

Είσοδος

Newsletter