NOBACCO

Πληροφορίες

Η εταιρεία NOBACCO ιδρύθηκε το 2008 και, ενώ αρχικά δραστηριοποιήθηκε κυρίως στοντομέα της χονδρικής πώλησης, σύντομα ξεκίνησε να διαγράφει την επιτυχημένηπορεία της και στον κλάδο του λιανικού εμπορίου. Σήμερα, είναι η κορυφαίαελληνική εταιρεία προϊόντων ατμίσματος, με το δίκτυό της να εκτείνεται στηνΕλλάδα, τη Ρουμανία και τη Γερμανία.
 
Τα προϊόντα
Η NOBACCO προσφέρει στο κοινό της, δύο βασικές κατηγορίες προϊόντωνεξαιρετικής ποιότητας: Συσκευές ηλεκτρονικού τσιγάρου και υγρά αναπλήρωσης.Το ηλεκτρονικό τσιγάρο είναι ένα πρωτοποριακό προϊόν ευρέως αποδεκτό απόκαπνιστές που μέχρι σήμερα δεν ήθελαν ή δε μπορούσαν να σταματήσουν τοκάπνισμα. Αποτελείται από μια μπαταρία και τον ατμοποιητή στον οποίοτοποθετείται το υγρό αναπλήρωσης, λειτουργεί χωρίς φυσική φλόγα και δενπεριέχει καπνό. Τα υγρά αναπλήρωσης παρέχουν στον ατμιστή την επιθυμητήγεύση και μπορεί να περιέχουν ή όχι νικοτίνη. Με τη διαδικασία απελευθερώνεταιατμός ο οποίος, κατά την εισπνοή του από τον ατμιστή, προσφέρει την απόλυτηαίσθηση του παραδοσιακού καπνίσματος.
 
Το όραμα
Το όραμα της ΝΟΒΑCCO είναι να συμβάλλει στη μείωση των επιβλαβών συνεπειών του καπνίσματος και στη διάδοση του ατμίσματος, ως υπεύθυνου και βελτιωμένου τρόπου ζωής για όσους συνανθρώπους μας αντιμετωπίζουν εξάρτηση από τη νικοτίνη. Αποστολή της είναι να βρίσκεται πάντα κοντά στους καπνιστές που εξετάζουν την επιλογή ζωής να αφήσουν στο παρελθόν το παραδοσιακό κάπνισμα.
 
Η φιλοσοφία
Ξεκινώντας ως μία οικογενειακή επιχείρηση, η Nobacco έχει διατηρήσει τα στοιχεία αυτά που χαρακτηρίζουν την κουλτούρα της, αποτελούν τα θεμέλιά της και τα βασικά συστατικά της επιτυχίας της:
1. Προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας, καθώς η ασφάλεια αποτελεί αδιαπραγμάτευτοτομέα. Επενδύουμε συνεχώς στη διασφάλιση της παραγωγής και της διάθεσηςπροϊόντων υψηλών προδιαγραφών με επιστημονική πιστοποίηση, στο πλαίσιο συνεργασιών με ερευνητικά κέντρα εντός και εκτός συνόρων, όπως το Πανεπιστήμιο Πατρών.
2. Έμφαση στην άριστη εξυπηρέτηση και ενημέρωση του πελάτη, συνεχή υποστήριξή του στην προσπάθεια διακοπής του καπνίσματος, χωρίς νααρκούμαστε σε μία επιτυχημένη πώληση αλλά με στόχο τη διαρκή ικανοποίησή του από τα καταστήματα και τους τεχνικούς μας.
3. Εργασιακό περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από ανοιχτή επικοινωνία, κλίμα ενότητας και δικαιοσύνης, όπου οι εργαζόμενοι των καταστημάτων λαμβάνουν στοχευμένη εκπαίδευση και συνεχή υποστήριξη, με ευκαιρίες εξέλιξης μέσω της ραγδαίας ανάπτυξης της εταιρείας. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι η συνήθης πρακτική της εταιρείας είναι η εσωτερική επιλογή ανθρώπων για την κάλυψη αναγκών στελέχωσης.


- Ποιοι είναι οι λόγοι που σας οδήγησαν στην απόφαση εγγραφής της εταιρείας σας ως μέλος του ΕΙΕΠ;

Στη Nobacco πιστεύουμε πως μέσα από την ουσιαστική επαφή με τον πελάτη επιτυγχάνεται η βελτίωση και τελειοποίηση της εξυπηρέτησης και μέσα από την ποιοτική εξυπηρέτηση έρχεται η αναγνώριση, η βιωσιμότητα και η ανάπτυξη. Η πεποίθηση αυτή εναρμονίζεται πλήρως με τη φιλοσοφία και το έργο του Ινστιτούτου, καθώς ιδρύθηκε και αποτελείται από κορυφαίους ελληνικούς οργανισμούς, ενώ η λειτουργία και οι δράσεις του υπηρετούν όλο και πιο έντονα αυτόν τον σκοπό: την άριστη ποιότητα εξυπηρέτησης του κοινού. Ένα από τα δομικά στοιχεία της κουλτούρας μας είναι η απόκτηση εμπειρίας αλλά και η μεταλαμπάδευσή της, καθώς, η διάχυση της γνώσης διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στην προσπάθεια εδραίωσης των πρακτικών που έχουν αποδείξει την αποτελεσματικότητά τους. Οι δραστηριότητες που διοργανώνει το Ινστιτούτο επιτυγχάνουν, σε μεγάλο βαθμό, την εξάπλωση των “best practices” στον τομέα της εξυπηρέτησης του πελάτη, γεγονός που προσέλκυσε το ενδιαφέρον μας λόγω της συνεχούς επιθυμίας μας για εξέλιξη και βελτίωση.

- Πώς αξιολογείτε μέχρι σήμερα το έργο του ΕΙΕΠ και ποιες είναι οι προσδοκίες σας – από το Ινστιτούτο – μελλοντικά;

Το Ινστιτούτο έχει δώσει τη δυνατότητα σε αξιόλογους οργανισμούς να προβάλουν τη δραστηριότητά τους και να διδάξουν στις ελληνικές εταιρείες την αξία της υψηλής ποιότητας εξυπηρέτησης. Σταδιακά, η ελληνική επιχείρηση αναβαθμίζεται, ικανοποιεί όλο και πιο εύστοχα τις προσδοκίες των καταναλωτών και ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του διεθνούς ανταγωνισμού. Στο μέλλον, προσδοκούμε από το Ινστιτούτο την υλοποίηση ακόμη περισσότερων εκπαιδευτικών σεμιναρίων, που θα προσφέρουν στα στελέχη των εταιρειών, τα εφόδια να σχεδιάζουν μοντέλα εξυπηρέτησης, πιο αποτελεσματικά, με μακροπρόθεσμο και διεθνή χαρακτήρα, μέσα από την έντονη συνεργασία με ελληνικά εκπαιδευτικά ιδρύματα αλλά και διεθνείς εκπαιδευτικούς φορείς. Παράλληλα, αναμένουμε τη διοργάνωση νέων διαγωνισμών και εκδηλώσεων, μέσω των οποίων θα προβληθούν στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, τα εξαιρετικά παραδείγματα εξυπηρέτησης των εγχώριων επιχειρήσεων.

- Τι σημαίνει εξυπηρέτηση πελάτη για την εταιρεία σας;

Για τη Nobacco, η ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη αποτελεί μία αέναη διαδικασία, μία διαρκή προσπάθεια να ξεπερνάμε τον εαυτό μας στην ποιότητα της εξυπηρέτησης. Θεωρούμε πως η πώληση των προϊόντων μας είναι μόνο ένα μέρος της συνολικής εμπειρίας η οποία αποτελείται από πολλά στοιχεία και στάδια, καθώς προσφέρουμε φιλικό περιβάλλον, προσωπική επαφή, ενημέρωση, αμφίδρομη επικοινωνία και συνεχή υποστήριξη μετά την αγορά. Με αυτόν τον σκοπό, επιλέγουμε και εκπαιδεύουμε το ανθρώπινο δυναμικό μας, σχεδιάζουμε τα καταστήματά μας και αναζητούμε νέους τρόπους να αφουγκραστούμε τις ανάγκες των πελατών μας, καθώς και να ανταποκριθούμε σε αυτές. Δεν είναι τυχαίο πως η εταιρεία μας διαθέτει τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης αλλά και τμήμα Customer Care, τα οποία χειρίζονται κάθε πελάτη μας και κάθε περίπτωση ξεχωριστά, με την ίδια προσήλωση και προσοχή.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Τζαβέλα 23
Χαλάνδρι
15231

Σύνδεσμοι

Επικοινωνήστε μαζί μας

Είσοδος

Newsletter