PRC Group

Πληροφορίες

Ο Όμιλος PRC Group – Themanagementhouseιδρύθηκε στην Αθήνα το 1969, ως εξειδικευμένη εταιρία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών στο στρατηγικό σχεδιασμό και την έρευνα. Σήμερα είναι κορυφαία εταιρία παροχής ολοκληρωμένων επαγγελματικών υπηρεσιώνσε επιχειρήσεις και οργανισμούς.

Ο Όμιλος παρέχει υπηρεσίες και ολοκληρωμένες λύσεις υψηλής εξειδίκευσηςενσωματώνοντας δεξιότητες και δυνατότητες από τα στελέχη, τις εταιρίες και τουςστρατηγικούς συνεργάτες του, στους τομείς: Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού,Έρευνα και Ανάλυση, Διαχείριση Σχέσεων, Επικοινωνία και Καινοτομία.

Αποστολή μας είναι «να μεγιστοποιούμε το άυλο περιουσιακό κεφάλαιο των πελατών μας».


Άυλο περιουσιακό κεφάλαιο είναι η υλική αξία των άυλων περιουσιακών στοιχείων: Ηγεσία καιεπικοινωνία, Σχέσεις, Κουλτούρα και αξίες, Γνώση, Ικανότητες και δεξιότητες, Φήμη καιεμπιστοσύνη, Συστήματα και διαδικασίες.

Εταιρίες του Ομίλου PRCGroup – The management house είναι οι:

MRB Hellas S.A.
Advocate B/Μ
SPSS BI Greece S.A.
Converge ICT Solutions & Services
RELATE S.A.
RISC Hellas S.A.
TACK International S.A.
Time Manager International (TMI)
Notsquare S.A.
Ο Όμιλος απασχολεί 250 στελέχη, με εξειδίκευση στο management, το marketing, το branding, την επικοινωνία, την έρευνα, την ανάλυση, την ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού, τις οικονομικέςυπηρεσίες, τις προηγμένες τεχνολογίες, την οπτική επικοινωνία, το σχεδιασμό, τηδημοσιογραφία, τα media, τη δημόσια διοίκηση, την εκπαίδευση.

Ο Όμιλος PRCGroupThemanagementhouseδραστηριοποιείται σε περισσότερες από 50χώρες, ενώ διατηρεί γραφεία σε 3 ευρωπαϊκές πρωτεύουσες: Αθήνα, Κοπεγχάγη, Λονδίνο.Παράλληλα, έχει συνάψει τις ακόλουθες παγκόσμιες συνεργασίες:


Relations Business Unit

Η επιχειρηματική μονάδα διαχείρισης σχέσεων του Ομίλου διαθέτει εμπεριστατωμένη τεχνογνωσία στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και λύσεων στους τομείς:

  • κέντρα διαχείρισης επαφών και λύσεων CRM,
  • διαδικτυακές πύλες και πολυμέσα (portals and multimedia),
  • συστήματα συνεργασίας και intranets (collaboration solutions and intranets),
  • λύσεις διαχείρισης της πληροφορίας (information management).

H εταιρία RELATE SA του Ομίλου μας, δραστηριοποιείται στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών διαχείρισης πελατειακών σχέσεων μέσα από όλα τα διαθέσιμα κανάλια επικοινωνίας (τηλέφωνο, sms, fax, email, επιστολή). Στα πλαίσια των προσφερόμενων υπηρεσιών, σχεδιάζει και λειτουργεί τηλεφωνικά Κέντρα και Κέντρα Επαφών, τα οποία μπορούν να παρέχουν υπηρεσίες όπως: εξυπηρέτηση πελατών, ανάπτυξη πωλήσεων, διατήρηση & ανάπτυξη πελατολογίου, παραγγελιοληψία, έκδοση εισιτηρίων, υποστήριξη διαγωνισμών και ενεργειώνmarketing, υποστήριξη loyaltyclubs.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Πανόρμου 74 & Λαρίσης
Αθήνα
115 23

Επικοινωνήστε μαζί μας

Είσοδος

Newsletter