ΑΒ Βασιλόπουλος

Πληροφορίες

Στην ΑΒ Βασιλόπουλος μετράμε περισσότερα από 76 χρόνια ιστορίας στατρόφιμα. 76 χρόνια πρωτοπορίας και καινοτομίας!

Στόχος μας, η καθημερινή εξυπηρέτηση των πελατών μας, προσφέροντας τουςκαθημερινά μια ποικιλία από θρεπτικά υγιεινά και ασφαλή προϊόντα και υπηρεσίεςσε τιμές για κάθε πορτοφόλι.

Είμαστε μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στο χώρο του λιανεμπορίου στηνΕλλάδα, με έντονο το αίσθημα ευθύνης απέναντι στους υπαλλήλους, τουςσυνεργάτες και τους πελάτες μας.

Από την ίδρυση της ΑΒ Βασιλόπουλος, το 1939 από τους αδελφούς Γεράσιμο καιΧαράλαμπο Βασιλόπουλο, έως και σήμερα που αποτελούμε μέλος της διεθνούςοικογένειας της DELHAIZE(από το 1992), βρισκόμαστε σε τροχιά ανάπτυξης.
Κύρια γεγονότα που συνετέλεσαν στο να δημιουργηθεί ο Όμιλος εταιρειών πουσήμερα γνωρίζουμε αποτελούν, η εξαγορά της εταιρείας ΤΡΟΦΟ A.E., στηνοποία ανήκει και η εταιρεία ΕΝΑ Α.Ε. Cash-and-Carry, το 2001. Η ανάπτυξηπανελλαδικού δικτύου εταιρικών
καταστημάτων, αλλά και καταστημάτων δικαιώχρησης (franchising).

Συνεχίζοντας την ανάπτυξη μας, το 2008, εξαγοράσαμε την αλυσίδαdiscountPLUSHELLASενισχύοντας το δίκτυο μας κατά 29 καταστήματα. Κίνησηπου μας επιτρέπει να επεκταθούμε και στη Β. Ελλάδα. Ένα χρόνο αργότερα, το2009, εξαγοράζουμε την αλυσίδα ΚΟΡΥΦΗ ΑΕ με 11 καταστήματα στην Θράκη. Στα τέλη του 2010 ανοίγουμε το πρώτο οικολογικό κατάστημα στη ΣταμάταΑττικής, που σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής ανάπτυξης καιεξοικονόμησης ενέργειας για όλα τα καταστήματα μας, καθώς έχει τη δυνατότητανα εξοικονομεί έως και 40% λιγότερη ενέργεια σε σχέση με τα συμβατικάκαταστήματα μας.Ενώ, τα επόμενα χρόνια συνεχίζουμε την αναπτυξιακή μαςδράση, παρά τη δύσκολη οικονομική κατάσταση της χώρας,
εγκαινιάζοντας νέακαταστήματα, τόσο σε περιοχές που ήδη δραστηριοποιούμαστε όσο και σε νέες. Έτσι, το 2014εγκαινιάσαμε 20 εταιρικά και 7 καταστήματα δικαιώχρησης(franchise).

Παρά τη συνεχή ανάπτυξη μας παραμένουμε πάντα πιστή στις αξίες μαςπροσφέροντας Υγιεινά, Ασφαλή και Ποιοτικά προϊόντα στους πελάτες μας στιςανταγωνιστικότερες τιμές της αγοράς. Ενώ με τη δυναμική μας ανάπτυξησυνεχίζουμε διαχρονικά να διατηρούμε ηγετική θέση στην αγορά τουλιανεμπορίου αλλά και στην συνείδηση των καταναλωτών.


1. Ποιοι είναι οι λόγοι που σας οδήγησαν στην απόφαση εγγραφής της εταιρείας σας ως μέλος του ΕΙΕΠ;

Η ταύτιση των στόχων του ΕΙΕΠ με αυτούς της εταιρείας μας αναφορικά με την εξυπηρέτηση των πελατών, αποτελεί έναν από τους πιο βασικότερους λόγους που οδήγησαν την ΑΒ Βασιλόπουλος στην ένταξή της στην ομάδα των μελών του Ινστιτούτου. Αποστολή μας, όπως και προτεραιότητα του ΕΙΕΠ είναι η βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και κατ’ επέκταση η αναβάθμιση της σχέσης μας με τους πελάτες. Μέσω της δεκαετούς εμπειρίας του Ινστιτούτου βρισκόμαστε όλο και πιο κοντά στις ανάγκες των καταναλωτών, υιοθετούμε επιτυχημένες πρακτικές και προσφέρουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες σε αυτούς που μας επιλέγουν για να κάνουν τις αγορές τους.

2. Πώς αξιολογείτε μέχρι σήμερα το έργο του ΕΙΕΠ και ποιες είναι οι προσδοκίες σας – από το Ινστιτούτο – μελλοντικά;

Η συνεχής δράση του Ινστιτούτου έχει συμβάλλει σημαντικά στην ανάπτυξη και προώθηση της ποιότητας στην Εξυπηρέτηση των πελατών. Είναι πολύ σημαντικό και για τους καταναλωτές αλλά και για τις εταιρείες να γνωρίζουν ότι υπάρχει ένας Οργανισμός που έχει μακρόχρονη εμπειρία σε αυτό τον τομέα, ακολουθεί τις διεθνείς επιτυχημένες πρακτικές μέσω της συνεργασίας με ομοειδείς φορείς του εξωτερικού και επικεντρώνεται στην ανάπτυξη στελεχών στο πεδίο της εξυπηρέτησης των πελατών.

3. Τι σημαίνει εξυπηρέτηση πελάτη για την εταιρεία σας;

Για εμάς στην ΑΒ Βασιλόπουλος, η εξυπηρέτηση των πελατών μας αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εταιρικές αξίες, καθώς τοποθετείται στο επίκεντρο της φιλοσοφίας μας. Βασικό μας μέλημα είναι να προσφέρουμε πάντα στους πελάτες μας υψηλής ποιότητας προϊόντα σε συνδυασμό με άριστες υπηρεσίες. Σε αυτή τη φιλοσοφία στηρίζεται και η πολιτική λειτουργίας της Ανοικτής Γραμμής Επικοινωνίας της ΑΒ, η οποία είναι άριστα ενημερωμένη για τις πολιτικές τις ενέργειες και τα προγράμματα μας. Στόχος μας είναι να βρισκόμαστε κοντά στους καταναλωτές, να αφουγκραζόμαστε και να ικανοποιούμε τις ανάγκες τους, με τον καλύτερο τρόπο.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Λ. Σπατών 81
Γέρακας
15344

Σύνδεσμοι

Επικοινωνήστε μαζί μας

Είσοδος

Newsletter