FAIL (the browser should render some flash content, not this).

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

12° Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών | Τετάρτη 28.06.2017 | @ OTEAcademy

22/09/2017

Digital λύσεις και πρακτικές στην υπηρεσία του Customer Service

Τo Eλληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) σε συνεργασία με την Boussias Communications και το Marketing Week, διοργανώνει το 12ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών, την Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017, στο Αμφιθέατρο της OTEAcademy στο Μαρούσι.

Το ετήσιο συνέδριο-θεσμός για την Εξυπηρέτηση Πελάτη του ΕΙΕΠ έρχεται και φέτος για να παρουσιάσει όλες τις νέες τάσεις που αναδύονται και αναμένεται να κυριαρχήσουν στην εξυπηρέτηση πελάτη, με έμφαση στις δυνατότητες που προσφέρει το digital και οι εφαρμογές του.

 

Το συνέδριο θα φιλοξενήσει διακεκριμένους ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό που θα μιλήσουν για ό,τι πιο φρέσκο έχει να παρουσιάσει η αγορά σε θέματα customer service και customer experience, τα εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα στελέχη προκειμένου να αναβαθμίσουν την εξυπηρέτηση πελάτη και καλές πρακτικές από εταιρείες του χώρου, να εμπνεύσουν, να κινητροποιήσουν και να δώσουν τροφή για σκέψη στα στελέχη του χώρου.

Περισσότερες πληροφορίες καθώς και το πρόγραμμα του Συνεδρίου βρείτε εδώ

Είσοδος Χρήστη
Όνομα Χρήστη:
Κωδικός πρόσβασης:

 
Τελευταία Νέα
  • Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, 2-7 Οκτωβρίου 2017....περισσότερα
  • Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2017 | Ξεκίνησε η υποβολή υποψηφιοτήτων!....περισσότερα