16° Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών
Πέμπτη, 10 Ιουνίου 2021
Με τους πελάτες να έχουν υψηλές προσδοκίες και να επιζητούν εξατομικευμένες και θετικές εμπειρίες σε περισσότερα κανάλια από ποτέ, η έξυπνη αυτοεξυπηρέτηση, ο αυτοματισμός συναλλαγών και η απρόσκοπτη μετάβαση μεταξύ καναλιών, αποτελούν πλέον κρίσιμα κομμάτια του παζλ αποτελεσματικότητας και ικανοποίησης για μια επιχείρηση.
Η συνολική εμπειρία του πελάτη είναι ο μεγαλύτερος διαφοροποιητής.
Οι εταιρείες που μπορούν να ανταποκριθούν σε αυτές τις προσδοκίες θα ευδοκιμήσουν και θα αναπτυχθούν. Είναι η εταιρεία σας έτοιμη να αντιμετωπίζει τις νέες προκλήσεις;
-
Video
-
Παρουσιάσεις
Πρόσβαση σε μέλη -
Δημοσιεύσεις
Δείτε περισσότερα -
-
-