Λ. Κύμης και Σενέκα 10, Κηφισιά, Τ.Κ.: 14564
http://www.bmw.gr
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Η BMW Financial Services αποτελείένανσημαντικότομέαδραστηριότητας του BMW Group στο χώρο των χρηματοοικονομικώνυπηρεσιών.
Η Εταιρείαδραστηριοποιείταιπαγκοσμίωςσε 57 χώρες, απασχολείπλέον των 8.000 υπαλλήλων, έχειενεργητικό που ξεπερνάτα 120 Δις ευρώ και συσσωρευμένη εμπειρία 40 ετών.
Η BMW Financial Services Hellasυποστηρίζει, προωθεί και ενδυναμώνει τις πωλήσειςοχημάτων του BMW Group, αποτελεί τον κύριοσύνδεσμοεπικοινωνίας του μετουςπελάτες και ταυτόχρονασυμβάλεισημαντικάστηνκερδοφορία του μεποσοστό που κυμαίνεται στο 25%.
ΣτηνΕλλάδα η εταιρείαδραστηριοποιείται από το 2006 στοντομέαλιανικής και χονδρικήςχρηματοδότησηςοχημάτωνκαθώς και σευπηρεσίεςμακροχρόνιας μίσθωσης και ασφάλισης. Μεανθρώπινοδυναμικό 31 υπαλλήλων, η BMW Financial Services Hellasέχειπραγματοποιήσειχονδρικέςχρηματοδοτήσεις στο δίκτυοεπισήμωνεμπόρων και επισκευαστών της BMW Hellas που αγγίζειτα 2,5 Δις ευρώ καθώς και λιανικέςχρηματοδοτήσεις άνω των 387 εκ. ευρώσεπαραπάνω από 22.000 πελάτες.
Κάνονταςπράξη τις βασικές της αξίες (Trust, Care, Easy), η BMW Financial Services δημιουργείπρωτοποριακάπροϊόντα (BMW All Inclusive και All in MINI) που στοχεύουνστηνικανοποίηση του πελάτη. Μεταχαμηλότεραεπιτόκιαστηναγορά και μευπηρεσίεςοιοποίες του εξασφαλίζουνεγγύηση και σιγουριά για τομέλλον (Εργοστασιακήεγγύηση και Ασφάλειααυτοκινήτου για όλη τηδιάρκεια τουπρογράμματος), ο πελάτηςαπολαμβάνεισε μία δόση όλα όσα χρειάζεται για μια ξέγνοιαστηεμπειρίαπέρα από την οδήγηση.
- Ποιοι είναι οι λόγοι που σας οδήγησαν στην απόφαση εγγραφής της εταιρείας σας ως μέλος του ΕΙΕΠ;
Η ύπαρξη ενός Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης πελατών όπου συμμετέχουν μεγάλες και γνωστές εταιρείες αποτελεί για εμάς μια ομάδα με κοινούς στόχους και οράματα ως προς την ποιότητα παροχής υπηρεσιών που θέλει να προσφέρει στους πελάτες της. Μέσω αυτής, θα μπορούν να ανταλλάσσονται ιδέες, πρακτικές, διαδικασίες που θα ευνοούν και θα προωθούν τη βελτιστοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών μας.
- Πώς αξιολογείτε μέχρι σήμερα το έργο του ΕΙΕΠ και ποιες είναι οι προσδοκίες σας – από το Ινστιτούτο – μελλοντικά;
Θεωρούμε πως το ΕΙΕΠ αποτελεί αξιόπιστο θεσμό εξυπηρέτησης πελατών φροντίζοντας να διατηρείται η εξυπηρέτηση του πελάτη σε υψηλά επίπεδα και standard. Δίνει έμφαση σε διαδικασίες που ακολουθούνται προς την επίτευξη του σκοπού αυτού αλλά και ταυτόχρονα νοιάζεται για την ομάδα των υπαλλήλων που στελεχώνουν και υποστηρίζουν το ρόλο της Εξυπηρέτησης προς τον πελάτη.
- Τι σημαίνει εξυπηρέτηση πελάτη για την εταιρεία σας;
Η εξυπηρέτηση του πελάτη για την BMW Financial Services είναι πρωταρχικός στόχος και όλοι εργαζόμαστε για αυτό δίνοντας την εταιρική και προσωπική μας κουλτούρα. Αποστολή μας είναι να παρέχουμε μία Premium και μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης.
Σας ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας να γιορτάσετε ΜΑΖΙ μας την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Οι συμμετοχές έχουν ανοίξει για τις επιχειρήσεις που θέλουν να συμμετέχουν και να γιορτάσουν την αξία της Εξυπηρέτησης μαζί με τους συνεργάτες και τους πελάτες τους.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε: