«Η Cityzen είναι η Νο1 εταιρεία parking στην Ελλάδα!
Cityzen είναι το νέο όνομα της γνωστής Central Parking System Αθήνα Α.Ε. Η Central Parking System Αθήνα Α.Ε. ιδρύθηκε το 2000 με τη συνεργασία της Auto Park System Ε.Π.Ε. και της Central Parking System UK Ltd., θυγατρική της Central Parking Corporation. H Central Parking Corporation ιδρύθηκε το 1968 στις Η.Π.Α. και εξελίχθηκε στη μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών στάθμευσης στον κόσμο.
Τον Οκτώβριο του 2009 ολοκληρώθηκε η απόκτηση του 100% του μετοχικού κεφαλαίου της Central Parking System Αθήνα Α.Ε. από την Autopark System Ε.Π.Ε.
Τον Ιούλιο του 2015, στο πλαίσιο της δυναμικής της ανανέωσης, η Central Parking System Αθήνα Α.Ε. μετονομάστηκε σε Cityzen Parking & Services.
Tο νέο μας όνομα είναι δηλωτικό μιας ολόκληρης πελατοκεντρικής φιλοσοφίας. Μια φιλοσοφία που διαχρονικά εξελίσσεται, ώστε σήμερα να έχει λάβει την πιο προηγμένη και ποιοτικά αναβαθμισμένη έκφρασή της. Στόχος μας στη Cityzen είναι να προσφέρουμε στο εκτεταμένο πελατολόγιό μας όχι απλώς τις καλύτερες υπηρεσίες στάθμευσης στην Ελλάδα, αλλά μια ολιστική εμπειρία κάλυψης αναγκών.
Σήμερα η Cityzen λειτουργεί πάνω από 15.000 θέσεις στάθμευσης, γεγονός που την τοποθετεί στη Νο 1 θέση στην αγορά του συγκεκριμένου τομέα στην Ελλάδα. Επίσης παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε ιδιοκτήτες και κατασκευαστικές εταιρίες χώρων στάθμευσης σε όλη τη χώρα.
Για τη Cityzen, προτεραιότητα είναι ο πελάτης.
«Πρώτα εσύ!», δύο λέξεις που, υπογράφοντας το όνομά μας και την εταιρική μας επικοινωνία, αποτυπώνουν ακριβώς και δηλώνουν ρητά αυτή μας την επιλογή.
Έχοντας ως γνώμονα τις ανάγκες, τις απαιτήσεις, τις προσδοκίες, αλλά και τον υψηλό δείκτη ικανοποίησης των πελατών μας, η ποιότητα στην εξυπηρέτηση αποτελεί για εμάς βασική προϋπόθεση και αφορά σε όλες τις ενέργειες που γίνονται πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την παρεχόμενη υπηρεσία και μάλιστα σε ένα εκτεταμένο εύρος υπηρεσιών.
Ο δρόμος που οδηγεί στην επίτευξη αυτού του στόχου, περνάει μέσα από τη συνεχή εκπαίδευση, την ανάπτυξη και την ευαισθητοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρίας μας. Αξίζει να σημειωθεί ότι, για να επιτύχουμε τα υψηλά επίπεδα ποιότητας των υπηρεσιών μας, ακολουθούμε σύστημα διαδικασιών ποιοτικού ελέγχου που έχει πιστοποιηθεί με το πρότυπο ISO 9001:2015.
Παράλληλα, εφαρμόζουμε ένα ολοκληρωμένο σύστημα για την τήρηση κανόνων Υγείας και Ασφάλειας των εργαζομένων της Cityzen, πιστοποιημένο με το πρότυπο ISO 45001: 2018.
Όλα αυτά, ακολουθώντας πρακτικές σύμφωνες με τη συνεχώς αναβαθμιζόμενη και ελεγχόμενη Πολιτική μας για την Προστασία του Περιβάλλοντος και υιοθετώντας ένα αποτελεσματικό Συστήμα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης πιστοποιημένο με το πρότυπο ISO 14001: 2015.
Η ασφάλεια των πληροφοριών που διαχειριζόμαστε είναι υψίστης σημασίας για τη Cityzen, για το λόγο αυτό ακολουθούμε σύστημα διαδικασιών ασφάλειας πληροφοριών σύμφωνα με το Πρότυπο ISO 27001: 2013. Επίσης, με στόχο την ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού μας καθώς και τη βελτίωση των δραστηριοτήτων της εταιρείας μας που επηρεάζουν και επηρεάζονται από την οδική ασφάλεια (μεταφορά πελατών, μετακίνηση οχημάτων κτλ.) εφαρμόζουμε διαχειριστικό σύστημα οδικής ασφάλειας σύμφωνα με το Πρότυπο 39001: 2012.
Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι η Cityzen είναι μέλος των Παγκόσμιων Φορέων Χώρων Στάθμευσης National Parking Association & International Parking Institute, παρακολουθώντας και με αυτό τον τρόπο τις εξελίξεις στην Παγκόσμια Αγορά Στάθμευσης.»
Σας ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας να γιορτάσετε ΜΑΖΙ μας την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Οι συμμετοχές έχουν ανοίξει για τις επιχειρήσεις που θέλουν να συμμετέχουν και να γιορτάσουν την αξία της Εξυπηρέτησης μαζί με τους συνεργάτες και τους πελάτες τους.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε: