25ης Μαρτίου 108, Περιστέρι, T.K.: 121 34
Email: info@e-satisfaction.com
http://www.e-satisfaction.com
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Τoe-satisfaction.com δραστηριοποιείται στο χώρο του CustomerEngagement και CustomerFeedback με το όραμα να κάνει όλες τις εταιρείες, όλων των μεγεθών να ανοίξουν συζητήσεις με τους πελάτες τους, αλλά και να αλλάξει το τρόπο με τον οποίο συλλέγεται και αξιοποιείται το customerfeedback σήμερα. Βασικό όχημα για την υλοποίηση του οράματος του e-satisfaction.com είναι η πλατφόρμα του e-satisfaction.com η οποία συνδυάζει εργαλεία συλλογής feedback με closetheloop μηχανισμούς, δημιουργώντας αυτοματοποιημένα σενάρια προσωποποιημένων απαντήσεων στο feedback των πελατών.
Από το 2014, οπότε και ιδρύθηκε το e-satisfaction.com έχει χρησιμοποιηθεί από περισσότερους από 350 εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε διάφορους τομείς της αγοράς (retail, banking, airlines, education, κλπ) και έχει λάβει σειρά βραβείων, με πολύ σημαντική διάκριση να αποτελεί η ανάδειξη του ως CustomerExperienceStartupoftheYear από το Ε.Ι.Ε.Π. Τον Δεκέμβριο του 2019. Η πιο σημαντική αναγνώριση έρχεται από τους ίδιους τους καταναλωτές, καθώς μέχρι σήμερα μέσω της πλατφόρμας του e-satisfaction.com έχουν συλλεχθεί περισσότερες από 14 εκατομμύρια φωνές και απόψεις καταναλωτών, ενώ οι μηχανισμοί engagement που περιλαμβάνει (referafriend, leaveareview, etc) έχουν αξιοποιηθεί δεκάδες χιλιάδες φορές, δείχνοντας έμπρακτα ότι ο δρόμος της επιτυχίας περνά από τους χαρούμενους πελάτες, απλά χρειάζεται να τους ακούσουμε!
Σας ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας να γιορτάσετε ΜΑΖΙ μας την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Οι συμμετοχές έχουν ανοίξει για τις επιχειρήσεις που θέλουν να συμμετέχουν και να γιορτάσουν την αξία της Εξυπηρέτησης μαζί με τους συνεργάτες και τους πελάτες τους.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε: