Ο όμιλος εταιριών Printec, ηγείται της εξέλιξης στον τομέα Συστημάτων Αυτοματοποίησης Συναλλαγών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Με έδρα την Βιέννη και με έσοδα 114 εκατομμύρια ευρώ (Οικ. Έτος 2015), η εταιρία προσφέρει προϊόντα, λύσεις και υπηρεσίες σε 17 χώρες. Η Printec ιδρύθηκε το 1988 και είχε βασικό προσανατολισμό στον χώρο της πληροφορικής. Από το 1992 και έπειτα, η εταιρεία άρχισε να δραστηριοποιείται και στο χώρο των συστημάτων ηλεκτρονικών συναλλαγών στον οποίο και καθιερώθηκε ως πρωτοπόρος και πρωταγωνιστής στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Περισσότεροι από 500 πελάτες σε 17 χώρες εμπιστεύονται τις ολοκληρωμένες λύσεις της Printec και τις υπηρεσίες που παρέχει το εκτεταμένο δίκτυο τεχνικών υπηρεσιών του Ομίλου. Πρωταρχικός στόχος της Printec είναι η ικανοποίηση των αναγκών και απαιτήσεων των πελατών της. Σε συνεργασία με κορυφαίες εταιρίες Πληροφορικής παγκοσμίως όπως η όπως η NCR, Verifone, Glory, Fico/Tonbeller, Diebold Nixdorf , Zyxel, Namirial, Wacom κ.α., η Printec προσφέρει αποδοτικές και αξιόπιστες λύσεις σε χρηματοπιστωτικούς και δημόσιους οργανισμούς καθώς και σε μεγάλες επιχειρήσεις παγκοσμίως. Διαθέτοντας ιδιαίτερη εμπειρία και τεχνογνωσία, επενδύοντας σε έρευνα και τεχνολογία καθώς και σε ένα άριστα εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό, η Printec αποτελεί έναν αξιόπιστο συνεργάτη για κάθε είδους οργανισμούς και επιχειρήσεις στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Η υποστήριξη των πελατών στην Printec έχει εξελιχθεί πέραν των παραδοσιακών δραστηριοτήτων τεχνικής υποστήριξης, όπως η αντικατάσταση ανταλλακτικών και η συντήρηση των μηχανημάτων, σε ένα μεγαλύτερο και ευρύτερο όραμα εξυπηρέτησης πελατών. Το όραμα της Printec να αποτελέσει έναν αξιόπιστο στρατηγικό συνεργάτη στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, έχει επιτευχθεί μέσα από μια σειρά επενδύσεων σε ανθρώπους και τεχνολογία έτσι ώστε να μεγιστοποιήσει την απόδοση των υπαρχόντων εγκαταστάσεων και να βελτιώσει τη διαδικασία τεχνικής υποστήριξης των πελατών. Με αυτό τον τρόπο η Printec βοηθά στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των πελατών της. Στον όμιλο Printec, περισσότερα από 850 εξειδικευμένα στελέχη εργάζονται εντατικά ώστε να πετύχουν το υψηλότερο δυνατό επίπεδο εξυπηρέτησης και ικανοποίησης των πελατών, φέρνοντας λύσεις υψηλής τεχνολογίας στη λειτουργία εκατοντάδων οργανισμών.
Λύσεις & Προϊόντα
Έχοντας ως πρωταρχικό στόχο την ικανοποίηση των αναγκών και απαιτήσεων των πελατών της και μέσα από μια συνεχή παρακολούθηση της αγοράς, η εταιρεία προσφέρει καινοτόμες, αποδοτικές και αξιόπιστες λύσεις. Ένα ευρύ φάσμα λύσεων και προϊόντων προηγμένης τεχνολογίας επιτρέπουν στους πελάτες της εταιρείας να υποστηρίξουν τους επιχειρηματικούς τους στόχους και να βελτιώσουν την αποδοτικότητά τους. Πιο συγκεκριμένα, η Printec προσφέρει λύσεις και προϊόντα στους παρακάτω επιχειρηματικούς τομείς:
Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρία καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα εξειδικευμένων λύσεων για χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς, εταιρείες πετρελαιοειδών και λιανικής, καθώς και για οργανισμούς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Η εταιρία δημιουργεί, υλοποιεί και υποστηρίζει προϊόντα, λύσεις και υπηρεσίες στους τομείς Αυτοματισμού Συναλλαγών, Ηλεκτρονικών Πληρωμών, Αυτοματισμού Τραπεζικών Καταστημάτων, Τραπεζικών Εφαρμογών, Αυτοματισμού Καταστημάτων Λιανικής Πώλησης, Ολοκληρωμένων Λύσεων για Οργανισμούς Τηλεπικοινωνιών, Συστημάτων Ασφάλειας Δεδομένων, καθώς και Εξειδικευμένων Λύσεων Πληροφορικής για επιχειρήσεις του Ιδιωτικού και Δημόσιου τομέα.
Οι κατηγορίες προϊόντων μας περιλαμβάνουν: » Κανάλια αυτόματων συναλλαγών (Self-service) » Λύσεις για ψηφιακά καταστήματα » Ηλεκτρονικές Συναλλαγές » Ασφάλεια Πληροφοριών » Παρακολούθηση & Ανάλυση Δεδομένων
1. Τι σημαίνει εξυπηρέτηση πελάτη για την εταιρεία σας;
Η πρόκληση να επιτύχουμε την άριστη εξυπηρέτηση πελατών, σημαίνει για την Printec την οικοδόμηση μιας φήμης που θα μας κατατάσσει μεταξύ των πρωτοπόρων στον τομέα μας, και θα μας επιτρέψει να διαφοροποιηθούμε έναντι του ανταγωνισμού. Για εμάς αποκτά και μία ακόμη σημασία: δεδομένου ότι παρέχουμε λύσεις που ως επί το πλείστο δημιουργούνται ή παραμετροποιούνται σύμφωνα με τις ιδιαίτερες ανάγκες των πελατών μας, το να μπορούμε να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας σωστά έχει αντίκτυπο και στις λύσεις που παρέχουμε. Συνεπώς, για εμάς η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι νευραλγική όχι μόνο κατά την πώληση και μετά, αλλά ξεκινά από την αρχή του κύκλου πώλησης και την αναγνώριση των αναγκών. Η επικέντρωση στην εξυπηρέτηση του πελάτη είναι βέβαιο πως εγγυάται την αύξηση των εσόδων. Είναι από τα σημαντικά στοιχεία που διαφοροποιούν και χαρακτηρίζουν την εταιρεία στην αγορά, αποτελεί μέρος του σχεδιασμού της εταιρείας μας και δεν αντιμετωπίζεται τυχαία. Η εξυπηρέτηση πελατών, προάγεται από την ομαδική εργασία, είναι μετρήσιμη και για την επίτευξή της εφαρμόζονται τόσο συστήματα τήρησης προτύπων εξυπηρέτησης, όσο και εκπαιδευτικά προγράμματα ως εφόδιο προς τους εργαζόμενους.
2. Ποιοι είναι οι λόγοι που σας οδήγησαν στην απόφαση εγγραφής της εταιρείας σας ως μέλος του ΕΙΕΠ;
Τόσο οι στόχοι και το όραμα του Ινστιτούτου όσο και οι δραστηριότητές του, αποτελούν βάση ενδιαφέροντος και για την εταιρεία μας. Πλήθος των πελατών και των συνεργατών μας είναι ήδη μέλη του Ινστιτούτου και πιστεύουμε πως η επιτυχημένη εξυπηρέτηση πελατών, βασίζεται επίσης στην επικοινωνία και την αλληλεπίδραση. Μας ενδιαφέρει επίσης να καταλάβουμε ποιες είναι οι καλές πρακτικές στην αγορά ώστε να μπορούμε να βελτιώσουμε κι εμείς τον τρόπο που εξυπηρετούμε τους πελάτες μας.
3. Πώς αξιολογείτε μέχρι σήμερα το έργο του ΕΙΕΠ και ποιες είναι οι προσδοκίες σας – από το Ινστιτούτο – μελλοντικά;
Το Ινστιτούτο έχει μέλη επιτυχημένες επιχειρήσεις στον τομέα της εξυπηρέτησης των πελατών, σημαντική δράση με επίκεντρο την εκπαίδευση, την μεταλαμπάδευση της γνώσης μέσω workshops ή case studies και οργανώνει συνέδρια και εκδηλώσεις μεγάλου ενδιαφέροντος. Προσδοκούμε πως θα καρπωθούμε πολλών ωφελημάτων όντας μέλος του και αναμένουμε να γνωρίσουμε ένα βελτιωμένο μοντέλο εξυπηρέτησης πελατών το οποίο θα προκύψει μέσα από τις ποικίλες δράσεις του Ινστιτούτου.
Σας ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας να γιορτάσετε ΜΑΖΙ μας την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Οι συμμετοχές έχουν ανοίξει για τις επιχειρήσεις που θέλουν να συμμετέχουν και να γιορτάσουν την αξία της Εξυπηρέτησης μαζί με τους συνεργάτες και τους πελάτες τους.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε: