Η Roche είναι πρωτοπόρος παγκοσμίως στους κλάδους της φαρμακολογίας και της διαγνωστικής, εστιάζοντας στην εξέλιξη της επιστήμης για τη βελτίωση της ανθρώπινης ζωής. Ο συνδυασμός της δυναμικής των κλάδων φαρμακολογίας και της διαγνωστικής οδήγησαν την Roche σε ηγετική θέση στην εξατομικευμένη υγειονομική περίθαλψη – μια στρατηγική που στοχεύει στη χορήγηση της σωστής θεραπείας σε κάθε ασθενή με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Η Roche είναι η μεγαλύτερη εταιρεία βιοτεχνολογίας στον κόσμο και παρέχει πραγματικά διαφοροποιημένα φάρμακα στους τομείς της ογκολογίας, της ανοσολογίας, των λοιμωδών νοσημάτων, της οφθαλμολογίας και των νοσημάτων του κεντρικού νευρικού συστήματος. Η Roche είναι επίσης παγκόσμιος ηγέτης στις διαγνωστικές εξετάσεις in vitro και στην ιστολογική διάγνωση του καρκίνου και προπορεύεται στον τομέα της διαχείρισης του διαβήτη.
H Roche ιδρύθηκε το 1896 και έκτοτε συνεχίζει να αναζητά καλύτερους τρόπους πρόληψης, διάγνωσης και θεραπείας νοσημάτων, συνεισφέροντας σταθερά στην κοινωνία. Η εταιρεία στοχεύει επίσης στη βελτίωση της πρόσβασης των ασθενών σε ιατρικές καινοτομίες μέσω της συνεργασίας της με όλους τους σχετικούς φορείς. Είκοσι εννέα φάρμακα τα οποία αναπτύχθηκαν από τη Roche περιλαμβάνονται στους καταλόγους απαραίτητων φαρμάκων του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, μεταξύ των οποίων αντιβιοτικά, ανθελονοσιακά και φάρμακα κατά του καρκίνου που σώζουν ανθρώπινες ζωές. Η Roche έχει αναγνωριστεί για οκτώ συναπτά έτη ως ηγετικός όμιλος στο πλαίσιο της βιωσιμότητας στη Βιομηχανία της Φαρμακολογίας, της Βιοτεχνολογίας και των Βιοεπιστημών, βάσει των δεικτών βιωσιμότητας Dow Jones (DJSI).
Ο Όμιλος Roche, που εδρεύει στη Βασιλεία της Ελβετίας, δραστηριοποιείται σε πάνω από 100 χώρες και το 2016 απασχολούσε πάνω από 94.000 άτομα παγκοσμίως. Το 2016, η Roche επένδυσε 9,9 δισ. ελβετικά φράγκα για έρευνα και ανάπτυξη και ανέφερε πωλήσεις 50,6 δισ. Ελβετικών φράγκων. Η Genentech, στις Ηνωμένες Πολιτείες, αποτελεί πλήρως εξαρτώμενο μέλος του Ομίλου Roche. Η Roche είναι ο πλειοψηφικός μέτοχος της Chugai Pharmaceutical, στην Ιαπωνία. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση www.roche.com.
Στην Ελλάδα η Roche Diagnostics (Hellas) A.E. με ανθρώπινο δυναμικό 129 ατόμων δραστηριοποιείται στον τομέα των Διαγνωστικών προϊόντων και κατέχει ηγετική θέση στην αγορά αναπτύσσοντας δραστηριότητες σε τρεις τομείς:
1) Centralized and Point-of-Care Solutions (CPS), με συστήματα που αφορούν: - την ανάλυση βιοχημικών, ανοσολογικών και αιματολογικών παραμέτρων, καθώς και αναλύσεις ούρων και πήξης - τα προαναλυτικά συστήματα και συστήματα οργάνωσης εργαστηρίων - συμβουλευτική εργαστηρίων - τα παρακλίνια αναλυτικά συστήματα (αέρια αίματος, καρδιακοί δείκτες κ.ά.) - τον καθημερινό αυτοέλεγχο του ασθενή (συστήματα μέτρησης χοληστερόλης, τριγλυκεριδίων και παραγόντων πήξης) - τον εξωτερικό έλεγχο ποιότητας
2) Molecular Solutions (MolSol), με συστήματα που αφορούν: - τη μοριακή βιολογία, έρευνα και διάγνωση με αιχμή του δόρατος αναλυτές που χρησιμοποιούν τη μέθοδο PCR (ιολογία, ογκολογία κ.ά) - τον μοριακό έλεγχο του μεταγγιζόμενου αίματος (αιμοδοσίες) - την ανίχνευση πρωτεϊνών και γενετικού υλικού σε δείγματα ιστού, με έμφαση στη διάγνωση και επιλογή στοχευμένων θεραπειών σε ογκολογικούς ασθενείς - την αλληλούχιση του γονιδιώματος
3) Diabetes Care, με συστήματα που αφορούν: - τον καθημερινό αυτοέλεγχο του ασθενή με σακχαρώδη διαβήτη (συστήματα μέτρησης σακχάρου και αντλίες συνεχούς έγχυσης ινσουλίνης)
Τα Διαγνωστικά συστήματα που διαθέτουν και οι τρεις τομείς καλύπτουν όλο το φάσμα των εργαστηριακών και εξατομικευμένων αναγκών. Ειδικά το τμήμα Professional Services στελεχώνεται από 50 και πλέον άτομα με πέντε πυλώνες: - Τοπικό τηλεφωνικό κέντρο (Call center/ Customer Support) - Ομάδα οργάνωσης εργαστηρίων και ελέγχου ποιότητας (Lab Organization & QC) - Ομάδα τεχνικής υποστήριξης (Technical Services) - Ομάδα επιστημονικής υποστήριξης (Scientific Support) & - Υποστήριξη από διεθνές κέντρο για τους αναλυτές της περιοχής εργασίας ορού (RCSC)
Η τηλεφωνική υποστήριξη που παρέχουμε δίνει έμφαση στην άμεση εξυπηρέτηση, στην καταγραφή και παρακολούθηση των προβλημάτων με ειδικό λογισμικό, και στην επίλυση προβλημάτων χωρίς επίσκεψη (περίπου 80-90% των περιπτώσεων) θεμελιώνοντας έτσι την εικόνα της εταιρείας στη συνείδηση των πελατών της σαν την εταιρεία με το καλύτερο service.
Εμείς οι υπεύθυνοι στην υποστήριξη πελατών της εταιρίας Roche Diagnostics (Hellas) A.E. αποφασίσαμε να γίνουμε μέλη του ΕΙΕΠ, με σκοπό την ανταλλαγή απόψεων και την εκμάθηση εργαλείων που μπορεί να μας βοηθήσουν να γίνουμε ακόμη πιο αποτελεσματικοί στην εξυπηρέτηση των πελατών μας.
Πιστεύουμε ότι η συμμετοχή πολλών μεγάλων εταιρειών στο ΕΙΕΠ από διαφορετικούς χώρους συμβάλει στη γόνιμη παραγωγή ιδεών που θα μπορούν να εφαρμοστούν και στον δικό μας τομέα.
Ευελπιστούμε το ΕΙΕΠ να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις μας και να συνεισφέρουμε και εμείς με τη σειρά μας στην ανάπτυξη της «Εξυπηρέτησης του Πελάτη» στην Ελλάδα.
Σας ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας να γιορτάσετε ΜΑΖΙ μας την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Οι συμμετοχές έχουν ανοίξει για τις επιχειρήσεις που θέλουν να συμμετέχουν και να γιορτάσουν την αξία της Εξυπηρέτησης μαζί με τους συνεργάτες και τους πελάτες τους.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε: