Το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, το οποίο περιλαμβάνει τις νέες, υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος και την Εθνικής Λυρικής Σκηνής, καθώς και το Πάρκο Σταύρος Νιάρχος έκτασης 210 στρεμμάτων, οραματίζεται να αποτελεί ένα μοναδικό τοπόσημο για τη σύγχρονη Αθήνα του 21ου αιώνα.
Το περιβαλλοντικά βιώσιμο συγκρότημα πολιτισμού, παιδείας, αθλητισμού και ψυχαγωγίας, φιλοδοξεί να εμπλουτίζει την καθημερινή ζωή των Ελλήνων, να προσελκύει εκατομμύρια επισκέπτες από όλον τον κόσμο, και να απευθύνεται σε όλους, χωρίς διακρίσεις.
1. Ποιοι είναι οι λόγοι που σας οδήγησαν στην απόφαση εγγραφής της εταιρείας σας ως μέλος του ΕΙΕΠ;
To ΕΙΕΠ είναι εγκεκριμένος οργανισμός που συμβάλλει στην προώθηση, ανάπτυξη και εμπέδωση της ποιότητας στην εξυπηρέτηση του πελάτη, καθώς και στην ανάπτυξη κουλτούρας στην εξυπηρέτηση πελατών. Το ΚΠΙΣΝ είναι ένας άκρως «επισκεπτοκεντρικός» οργανισμός που βασική του προτεραιότητα είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας του κοινού μας. Η ταύτιση αυτή των προσεγγίσεων μας είναι ο αρχικός λόγος εγγραφής του ΚΠΙΣΝ ως μέλος του ΕΙΕΠ.
Επιπλέον, έχουμε ήδη συνεργαστεί στο παρελθόν σε διοργανώσεις του ΕΙΕΠ με απόλυτη επιτυχία, όπου εκδηλώθηκε το ενδιαφέρον και από τις δύο πλευρές για περαιτέρω συνεργασία.
Δε θα μπορούσαμε να παραλείψουμε και τα πολύ ενδιαφέροντα συνέδρια, σεμινάρια και συναντήσεις που έχουν ιδιαίτερη σημασία για το ΚΠΙΣΝ, ειδικά σε μία περίοδο που επιδιώκει να επιδείξει τα πρώτα βήματα εξωστρέφειας.
2. Πώς αξιολογείτε μέχρι σήμερα το έργο του ΕΙΕΠ και ποιες είναι οι προσδοκίες σας – από το Ινστιτούτο – μελλοντικά;
Το ΕΙΕΠ δικαίως είναι περήφανο για το έργο που διατελεί. Έχει κατορθώσει να δημιουργήσει ένα δίκτυο με πολλά δυναμικά μέλη της ελληνικής επιχειρηματικής ζωής. Επιπλέον, προσφέρει ένα πλούσιο πρόγραμμα συνεδρίων, ημερίδων, εκδηλώσεων για την προώθηση των στόχων των μελών του.
Σαν ΚΠΙΣΝ θα μας ενδιέφερε να προστεθούν μέλη από τον χώρο του πολιτισμού αλλά και να αυξηθούν τα μέλη από τον χώρο του τουρισμού. Θα ήταν ιδιαίτερα σημαντική η συνέργεια με αντίστοιχα δίκτυα του εξωτερικού, ώστε να υπάρχει γόνιμη συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων με διεθνείς οργανισμούς.
3. Τι σημαίνει εξυπηρέτηση πελάτη για την εταιρεία σας;
Για το ΚΠΙΣΝ η «εμπειρία του επισκέπτη» περιγράφει ορθότερα τη φιλοσοφία μας για την προσέγγιση του κοινού μας. Στόχος μας είναι η διαρκής βελτίωση των υπηρεσιών και παροχών που προσφέρουμε. Παρ’ όλο που ο αριθμός επισκεπτών είναι ιδιαίτερα υψηλός, με διαφορετικές προσλαμβάνουσες και προσδοκίες, φιλοδοξούμε να προσφέρουμε τα μέσα για να απολαμβάνει ο κάθε επισκέπτης μας μία μοναδική εμπειρία στην κάθε του επίσκεψη, προσαρμοσμένη στις δίκες του ανάγκες και επιθυμίες.
Σας ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας να γιορτάσετε ΜΑΖΙ μας την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Οι συμμετοχές έχουν ανοίξει για τις επιχειρήσεις που θέλουν να συμμετέχουν και να γιορτάσουν την αξία της Εξυπηρέτησης μαζί με τους συνεργάτες και τους πελάτες τους.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε: