H WEST Α.Ε., δραστηριοποιείται στο χώρο παροχής υπηρεσιών marketing και πωλήσεων από το 1994 προσφέροντας καινοτόμες λύσεις στην Ελληνική και Ευρωπαϊκή Αγορά.
Η Αποστολή μας είναι να παρέχουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες δημιουργώντας για τους πελάτες μας προστιθέμενη αξία και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Το Όραμα μας είναι να είμαστε προμηθευτής πρώτης επιλογής για την ικανοποίηση των αναγκών της αγοράς, παρέχοντας καινοτόμες υπηρεσίες και τεχνογνωσία, συμμετέχοντας παράλληλα στην ανάπτυξη του ευρύτερου οικονομικού περιβάλλοντος και της κοινωνίας.
Οι Αξίες που διέπουν την λειτουργία μας είναι η Αξιοπιστία, η Ταχύτητα, η Ποιότητα, η Αφοσίωση στον Πελάτη και η Δέσμευση στο Αποτέλεσμα.
H WEST Α.Ε, λειτουργεί με υπερσύγχρονες μεθόδους σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα, επενδύοντας σε νέες τεχνολογίες και ανθρώπινο δυναμικό, διασφαλίζοντας την συνεχή εξέλιξη των υπηρεσιών της.
1. Ποιοι είναι οι λόγοι που σας οδήγησαν στην απόφαση εγγραφής της εταιρείας σας ως μέλος του ΕΙΕΠ;
Σύμφωνα με τις αξίες που διέπουν διαχρονικά τη WEST, εστιάζουμε με όλες μας τις δυνάμεις στην παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας στοχεύοντας πάντα στην ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των πελατών μας με ειλικρίνεια και ήθος. Ως μέλος του ΕΙΕΠ, θεωρούμε ότι ενώνουμε την προσπάθεια μας με σημαντικούς φορείς και οργανισμούς ώστε να προωθηθούν σημαντικές πρακτικές και ιδέες στην βάση μια πελατοκεντρικής προσέγγισης για την επίτευξη αμοιβαίου οφέλους μεταξύ εταιρειών - προμηθευτών και πελατών.
2. Πώς αξιολογείτε μέχρι σήμερα το έργο του ΕΙΕΠ και ποιες είναι οι προσδοκίες σας – από το Iνστιτούτο μελλοντικά;
Το ΕΙΕΠ καταβάλει επί σειρά ετών πολύ αξιόλογες προσπάθειες για την ενίσχυση της αμφίδρομης επικοινωνίας μεταξύ εταιρειών – προμηθευτών και πελατών και αυτό θα πρέπει να συνεχιστεί με την ενεργή συμμετοχή και τη συμβολή όλων μας. Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει ένας αξιόπιστος φορέας ο οποίος διασφαλίζει ένα ειλικρινές πεδίο ανταλλαγής απόψεων και ενημέρωσης. Προσδοκούμε ότι η προσπάθεια του ΕΙΕΠ και το εξαιρετικό μέχρι τώρα αποτέλεσμα αυτής θα βρει ακόμα μεγαλύτερη απήχηση στο περιβάλλον της αγοράς που σαφώς έχει ανάγκη από κάθε φωνή σύγκλισης.
3. Τι σημαίνει εξυπηρέτηση πελάτη για την εταιρεία σας;
Καταρχάς για εμάς στην WEST είναι σημαντικό οι πελάτες να είναι πολύ καλά ενημερωμένοι και να γνωρίζουν στο ακέραιο το σύνολο των προσφερόμενων λύσεων μέσω των παρεχόμενων υπηρεσιών μας ώστε να γίνεται σαφές τόσο το πλαίσιο των απαιτήσεων όσο και των υποχρεώσεων τους. Επενδύουμε μέσω των έμπειρων στελεχών μας τον απαιτούμενο χρόνο για την εξυπηρέτηση τους φροντίζοντας εξαρχής να ακούσουμε με πολύ προσοχή τις ανάγκες τους και να δημιουργήσουμε μαζί το σωστό πλαίσιο κάλυψης αυτών. Σε όλη τη διαδικασία υλοποίησης του έργου υπάρχουν συγκεκριμένα στάδια παρακολούθησης δεικτών απόδοσης για τους οποίους αξιολογούμαστε ως εταιρεία προμηθευτής ενώ είμαστε πάντα ανοιχτοί στη διαδικασίας της ανατροφοδότησης (feedback). Η εξυπηρέτηση πελατών σημαίνει για εμάς πρωτίστως επικοινωνία, αλλά κυρίως ταύτιση με τους στόχους και τις προσδοκίες των πελατών μας.
Σας ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας να γιορτάσετε ΜΑΖΙ μας την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Οι συμμετοχές έχουν ανοίξει για τις επιχειρήσεις που θέλουν να συμμετέχουν και να γιορτάσουν την αξία της Εξυπηρέτησης μαζί με τους συνεργάτες και τους πελάτες τους.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε: