Ο Όμιλος ΠΡΟ.ΣΥ.Φ.Α.Π.Ε., ως ο μεγαλύτερος Όμιλος εταιρειών εμπορίας και διανομής φαρμακευτικών και παραφαρμακευτικών προϊόντων και υπηρεσιών στην ελληνική αγορά, εστιάζει στην κάλυψη των αναγκών των φαρμακείων μελών του. Μέσα από ένα δίκαιο, δημοκρατικό και βιώσιμο όραμα, δημιουργεί δραστηριότητες, καινοτομία, κοινωνικούς δεσμούς, συνοχή και οικονομική ανάπτυξη για το σύνολο των 1.450 συνεταιρισμένων φαρμακείων και των 300 εργαζομένων του.
Αδιαπραγμάτευτο και καθημερινό μέλημα του Ομίλου ΠΡΟ.ΣΥ.Φ.Α.Π.Ε. είναι η εξασφάλιση πληρότητας και επάρκειας προϊόντων προς τα φαρμακεία – πελάτες του. Απέχοντας συνειδητά από το παράλληλο εμπόριο, συμβάλλει στην προστασία της δημόσιας υγείας.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο Όμιλος συμμετέχει στη συντονισμένη, εθνική προσπάθεια εξάλειψης της πανδημίας COVID-19. Συγκεκριμένα, μέσα από τη θυγατρική του εταιρεία, στην περιοχή των Ιωαννίνων, έχει αναλάβει τη διανομή εμβολίων στην περιοχή της Ηπείρου, αλλά και στην ευρύτερη περιοχή της Βορειοδυτικής Ελλάδας.
Σήμερα ο Όμιλος ΠΡΟ.ΣΥ.Φ.Α.Π.Ε. με συνέπεια, σοβαρότητα και σκληρή ομαδική δουλειά, αναγνωρίζοντας την κοινωνική ευθύνη που του αναλογεί, αποδεικνύει για μία ακόμη φορά στην πράξη, αυτό που επί 40 χρόνια αποτελεί πυξίδα και οδηγό για την επιτυχημένη ανάπτυξη και πορεία του: ότι βρίσκεται πάντα στο πλευρό των φαρμακοποιών και της κοινωνίας.
Γνωρίζατε ότι ο Όμιλος ΠΡΟ.ΣΥ.Φ.Α.Π.Ε...
Αποτελείται από 5 εταιρείες ανά την Ελλάδα
Διατηρεί ηγετική θέση στον κλάδο µε εξέχουσες επιδόσεις σε σημαντικούς χρηματοοικονομικούς δείκτες και μηδενικό τραπεζικό δανεισμό
Εξυπηρετεί καθημερινά περίπου 1.700 φαρμακεία, διακινώντας πάνω από 180.000 τεμάχια την ημέρα
Διαθέτει µία γκάμα προϊόντων που αντιπροσωπεύουν πάνω από 20.000 κωδικούς
Ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων, από την παραγγελία, πραγματοποιείται σε διάστημα μεταξύ 2 και 3 ωρών
Διαθέτει ιδιόκτητο στόλο 82 οχημάτων-ψυγείων (τα οποία διασφαλίζουν την ορθή πρακτική διανομής φαρμάκων ανθρώπινης χρήσης υπό τις κατάλληλες συνθήκες) και 7 δικύκλων, διασφαλίζοντας 2-3 φορές καθημερινή διανομή και ταυτόχρονα εξυπηρετώντας έκτακτες περιπτώσεις
Συνεργάζεται µε περισσότερους από 350 προμηθευτές
Διαθέτει συστήματα αυτόματης διαλογής προϊόντων και συστήματα RF για τη χειροκίνητη διαλογή
Συμβάλλει στη συνεχή εκπαίδευση – ενημέρωση των φαρμακείων – μετόχων του, διοργανώνοντας σεμινάρια
Διαθέτει ένα σύγχρονο δίκτυο φαρμακείων, πλέον των 180, με τη σήμανση Green Pharmacy, όπου παρέχονται προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στο κοινό
Είναι πιστοποιημένος από το διεθνούς εγκυρότητας φορέα TÜV AUSTRIA HELLAS, κατά ISO 9001:2015 καθώς επίσης και από τον φορέα DQS
Οι 300 και πλέον εργαζόμενοι του Ομίλου συνεισφέρουν καθημερινά στην εξυπηρέτηση των φαρμακοποιών και των συνεργατών του Ομίλου
Κάθε μονάδα, διαθέτει Τμήμα Customer Service, το οποίο απαρτίζουν εκπαιδευμένοι συνεργάτες, για την υποστήριξη των φαρμακοποιών και των αναγκών των φαρμακείων τους
Μέσω της on-line σύνδεσης B2B που διαθέτει ο Συνεταιρισμός, οι φαρμακοποιοί - μέλη του αυτοεξυπηρετούνται δωρεάν 24/7
1. Ποιοι είναι οι λόγοι που σας οδήγησαν στην απόφαση εγγραφής της εταιρείας σας ως μέλος του ΕΙΕΠ;
Θεωρούμε ότι η εξυπηρέτηση του πελάτη αποτελεί βασικό συστατικό της συνολικής εμπειρίας που αποκτά από την επαφή του με την εταιρεία. Γι΄ αυτό και στοχεύουμε στη βελτιστοποίηση όλων εκείνων των διαδικασιών που θα αναβαθμίσουν την εξυπηρέτηση προς τον πελάτη μας.
2. Πώς αξιολογείτε μέχρι σήμερα το έργο του ΕΙΕΠ και ποιες είναι οι προσδοκίες σας – από το Ινστιτούτο – μελλοντικά;
Η μέχρι σήμερα εμπειρία μας από Συνέδρια του ΕΙΕΠ που έχουμε παραστεί, μας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι είναι ένα Ινστιτούτο που ενδιαφέρεται έμπρακτα για την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης πελατών στον Ελλαδικό χώρο. Οι προσδοκίες μας είναι να αποκτήσουμε μέσα από τις συναντήσεις που διοργανώνετε, περαιτέρω εμπειρία και εφόδια για την καλυτέρευση των υπηρεσιών μας προς τα φαρμακεία μέλη μας, αλλά και να μοιραστούμε τις εμπειρίες και τη γνώση που έχουμε αποκτήσει στα 40 δυναμικά χρόνια παρουσίας μας στον χώρο της πρωτοβάθμιας υγείας, δίπλα στον Έλληνα φαρμακοποιό.
3. Τι σημαίνει εξυπηρέτηση πελάτη για την εταιρεία σας;
Εξυπηρέτηση πελάτη για εμάς σημαίνει ποιοτική αντιμετώπιση των αναγκών του, δημιουργώντας για εκείνον θετική εμπειρία από την επαφή με την εταιρεία μας, χτίζοντας σχέση εμπιστοσύνης.
Σας ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας να γιορτάσετε ΜΑΖΙ μας την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Οι συμμετοχές έχουν ανοίξει για τις επιχειρήσεις που θέλουν να συμμετέχουν και να γιορτάσουν την αξία της Εξυπηρέτησης μαζί με τους συνεργάτες και τους πελάτες τους.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε: