Αγαπητοί φίλοι,
Η Braincandy και το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), σας προσκαλούν σε Webinar με θέμα "Customer Xperience 2020: One Customer - One CX - Various sectors", την Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2021.
Ποια είναι τα επίπεδα του Customer Experience (CX) στην Ελλάδα και πόσο έχουν επηρεαστεί από την πανδημία;
Λίγο πριν τρέξει το 4ο κύμα της μεγαλύτερης έρευνας που μετράει τα επίπεδα του Customer Experience στην Ελλάδα, μέσα από 8 διαφορετικούς κλάδους, πάμε να δούμε και να δώσουμε απαντήσεις στα παρακάτω:
Ποιοι είναι οι πρωταθλητές στο CX; Ποια είναι τα touchpoints που διαμορφώνουν ένα καλό CX; Καταφέρατε να αυξήσετε το CX score σας. Τι σημαίνει αυτό και πως μπορείτε να το αξιοποιήσετε περαιτέρω;
Ανώτερα/ Ανώτατα και Μεσαία Στελέχη