·
ΕΛ
/
EN
ΕΙΕΠ
ΠΡΟΦΙΛ
ΣΤΟΧΟΣ - ΟΡΑΜΑ
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΜΕΛΗ Δ.Σ.
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
2024
2023
2022
2021
2020
2019
ΜΕΛΗ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
CS AWARDS
CS WEEK
CS OPEN DAYS
ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΗ
EXECUTIVE PROGRAMS
ΣΥΝΕΔΡΙΑ
CEO / CS MANAGER EVENT
WORKSHOPS/WEBINARS
SPECIAL EVENTS
GREEK EXCELLENCE
ΝΕΑ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
NEWSLETTERS
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
ΓΙΝΕ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΙΕΠ
ΕΙΣΟΔΟΣ ΜΕΛΟΥΣ
WORKSHOPS/WEBINARS
2025
ΙΟΥΝΙΟΣ
Webinar Alpha Bank: "Υβριδικοί τρόποι εξυπηρέτησης των πελατών στο τραπεζικό κλάδο"
2025
ΙΟΥΝΙΟΣ
Alpha Bank
Case Study Nespresso: "Let's Move Forward Together with ESG related Best Practices in Customer Excellence"
2025
ΙΟΥΝΙΟΣ
Nespresso
2025
ΜΑΙΟΣ
Webinar ICAP Outsourcing Solutions: "Με προτεραιότητα τον πελάτη: Μια νέα εποχή στην ανάλυση επικοινωνιών και η δύναμη της ενοποίησης στην εξυπηρέτηση πελατών"
2025
ΜΑΙΟΣ
ICAP Outsourcing Solutions
Case Study Vodafone: "Vodafone 360 Voice of the Customer Framework: Ακούγοντας τη φωνή του πελάτη"
2025
ΜΑΙΟΣ
Vodafone
Case Study Eurobank: "ESG Παράγοντες & Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών"
2025
ΜΑΙΟΣ
Eurobank
2025
ΑΠΡΙΛΙΟΣ
Case Study Protergia: "Νέα μέρα για την Protergia, με τον πελάτη σταθερά στο επίκεντρο"
2025
ΑΠΡΙΛΙΟΣ
Protergia