ΣΥΝΕΔΡΙΑ

2024
ΙΟΥΝΙΟΣ

19ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Eξυπηρέτηση Πελατών

Πέμπτη 6 Ιουνίου 2024

Η συμβολή του ΑΙ στο ανθρωποκεντρικό Customer Service

Στις 6 Ιουνίου το καθιερωμένο Συνέδριο Κορυφής του ΕΙΕΠ

Με κεντρικό θέμα “Human Centricity 2.0: Serving with Empathy & Artificial Intelligence”, το Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών έρχεται στις 6 Ιουνίου από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) και την Boussias για 19η συνεχόμενη χρονιά.

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) τα τελευταία χρόνια έχει κάνει δυναμική είσοδο στην εξυπηρέτησης, παρέχοντας σύγχρονες λύσεις για την ικανοποίηση του πελάτη, αλλά και την ανάπτυξη της επιχείρησης. Στο συνέδριο θα παρουσιαστούν σχετικά case studies από εφαρμογές της ΤΝ, καθώς επίσης και πρακτικές των επιχειρήσεων που προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα της εποχής, όπως η κλιματική αλλαγή, η ανάγκη για βιώσιμη ανάπτυξη, οι πληθωριστικές πιέσεις, οι κοινωνικές αλλαγές και μεταρρυθμίσεις κ.ά.

Το lineup των ομιλητών περιλαμβάνει διεθνείς και Έλληνες experts για μια πλούσια συνεδριακή μέρα σχετικά με τη σύγχρονη εξυπηρέτηση πελατών.

Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: https://www.customerserviceconference.gr/

2024
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

Συνέδριο Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών 2024

Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2024

Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2024 | Αμφιθέατρο ΟΤΕΑcademy


Το 10ο Συνέδριο Καλών Πρακτικών στην Εξυπηρέτηση Πελατών πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στις 22 Φεβρουαρίου, παρουσία περισσότερων από 260 στελεχών από κάθε κλάδο της αγοράς.

Το συνέδριο ανέλυσε σημαντικές πτυχές του customer service στην εποχή μας, μέσα από πραγματικά case studies. Στην πρώτη ενότητα εξετάστηκαν οι τεχνολογίες που επιτρέπουν τη διάδραση στον ψηφιακό χώρο και οι καινοτομίες που αλλάζουν το πεδίο δράσης, όπως η τεχνητή νοημοσύνη. Στη δεύτερη ενότητα εξετάστηκαν ανθρωποκεντρικά ζητήματα της εξυπηρέτησης, όπως η ενσυναίσθηση και τα οφέλη για τις επιχειρήσεις από την αντιμετώπιση των ανισοτήτων και τον εναγκαλισμό της διαφορετικότητας, πρακτικές που οδηγούν σε ικανοποιημένους και πιστούς πελάτες. Στην τρίτη ενότητα αναλύθηκε η εξυπηρέτηση σε επίπεδο επιχείρησης, ενώ εξετάστηκαν case studies σε επίπεδο B2B2C, με την αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης, του CX και των customer analytics για να εξυπηρετήσουμε τον εταιρικό πελάτη.

Βρείτε τις παρουσιάσεις και φωτογραφικό υλικό από το συνέδριο εδώ.

2023
ΙΟΥΝΙΟΣ

18ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην εξυπηρέτηση πελατών

Πέμπτη 8 Ιουνίου 2023

Transforming Customer Service in a rapidly changing world

To 18ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών υπό τον τίτλο: “Transforming Customer Service in a rapidly changing world” – παρουσίασε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης ΠελατώνΕΙΕΠ και η BOUSSIAS events την Πέμπτη 8 Ιουνίου, στο Αμφιθέατρο OTEAcademy. Το συνέδριο ολοκληρώθηκε σημειώνοντας σημαντική επιτυχία, συγκεντρώνοντας μαζικά το ενδιαφέρον των τμημάτων Customer Service. Συμμετείχαν και παρακολούθησαν περισσότερα από 240 στελέχη, προερχόμενα από 50 διαφορετικές εταιρείες. Το εξαιρετικά υψηλό σκορ που κατέγραψε ο δείκτης ικανοποίησης των συμμετεχόντων, επισφράγισε την επιτυχία της ολοκλήρωσης των εργασιών του συνεδρίου.

Μέσα από μία υψηλού επιπέδου συνεδριακή εμπειρία, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τις ομιλίες διεθνώς καταξιωμένων experts καθώς και διακεκριμένων στελεχών από την ελληνική αγορά.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο https://www.customerserviceconference.gr/ .

2023
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

Συνέδριο Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών 2023

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2023

Υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) το δημοφιλές συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών» από την Boussias.

Περισσότερα από 25 brands μοιράστηκαν με το κοινό επιτυχημένες και προς εφαρμογή πρακτικές που «απογειώνουν» τη σχέση τους με τους πελάτες.

Έπειτα από δύο χρόνια διαδικτυακών συνεδρίων, η ελληνική αγορά βρέθηκε την Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου στο Αμφιθέατρο OTEAcademy για το συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών», ώστε να παρουσιάσει επιλεγμένες πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών, success stories και case studies της χρονιάς που μας πέρασε. Πάνω από 25 ομιλητές, προερχόμενοι από πολλά και διαφορετικά industries μίλησαν για τις καλές πρακτικές στο Customer Service, μέσα από μια σειρά back to back ολιγόλεπτων παρουσιάσεων. 

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο https://www.customerconference.gr/ .