EXECUTIVE PROGRAMS

2021
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ

Executive Program Mastering Excellence: Leading Customer Service Teams

2021
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ
ALBA Graduate Business School

Ενότητα 3 (Αποτελεί ενότητα και προϋπόθεση για την απόκτηση του Executive Diploma in Customer Service Management)

2021
ΙΟΥΝΙΟΣ

Executive Program - Managing Values & Competencies for Customer Service Excellence

2021
ΙΟΥΝΙΟΣ
ALBA Graduate Business School

Ενότητα 2 (Αποτελεί ενότητα και προϋπόθεση για την απόκτηση του Executive Diploma in Customer Service Management)

2021
ΜΑΡΤΙΟΣ

Executive Program - Developing Customer Service Excellence

2021
ΜΑΡΤΙΟΣ
ALBA Graduate Business School

Ενότητα 1 (Αποτελεί ενότητα και προϋπόθεση για την απόκτηση του Executive Diploma in Customer Service Management)

2020
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ

Executive Diploma in Customer Service Management: 3η Ενότητα - Mastering Excellence: Leading Customer Service Teams

2020
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ
ALBA Graduate Business School

Executive Program σε συνεργασία με το ALBA Graduate Business School

 

2020
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ
2017
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ

1η Σειρά "LEADING CUSTOMER SERVICE EXCELLENCE" | Στρατηγικές και Εργαλεία Εξυπηρέτησης Πελατών (3)

2017
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ
ALBA Graduate Business School

Executive Program σε συνεργασία με το ALBA Graduate Business School