Αγαπητοί φίλοι & συνεργάτες,
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών σας προσκαλεί σε CS Managers' Breakfast, που διοργανώνει την Πέμπτη, 2 Ιουνίου, 10:00 - 11:00, στο ξενοδοχείο Sofitel Athens Airport.
Ο κος Φώτης Αντωνόπουλος, eCommerce and Online Customer Experience Advisor,
Netrino Consultants / FA.gr, θα μας παρουσιάσει το θέμα "The Power of Moments: Πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε εμπειρίες με μεγάλο αντίκτυπο".
Εδώ θα βρείτε το σύντομο βιογραφικό του κ. Αντωνόπουλου.
Θεματική:
Σε όλους μας αρέσει να μιλάμε για το σωστό Customer Experience, αλλά πολλές φορές αμελούμε τις βασικές πρακτικές και πώς αυτές πρέπει να εφαρμόζονται σωστά. Σε αυτή τη συνάντηση, θα προσπαθήσουμε να επικεντρωθούμε λίγο περισσότερο στα παρακάτω ερωτήματα:
- Τί ιδιαίτερο έχουν οι σημερινές γενεές;
- Ποια είναι τα νέα χαρακτηριστικά που απαιτούν οι πελάτες, για καλύτερη εξυπηρέτηση;
- Τί αντίκτυπο έχει η τεχνολογία στις συμπεριφορές των καταναλωτών;
Απευθύνεται σε:
*Η πρόσκληση απευθύνεται στους εκπροσώπους των εταιρειών – μελών μας & σε Ανώτερα Στελέχη επιχειρήσεων.