Seamless, Smart & Human: The Evolution of Customer Service
📅 Πέμπτη 5 Ιουνίου | Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», αίθουσα ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 5 Ιουνίου το 20ό Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», από το ΕΙΕΠ και την Boussias Events. Στην κατάμεστη αίθουσα, οι ομιλητές διατήρησαν αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού, μιλώντας για όλες τις τελευταίες τάσεις στο Customer Service (CS), απομυθοποιώντας την «απειλή» της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά και παρουσιάζοντας καλές πρακτικές. Με τίτλο του συνεδρίου «Seamless, Smart & Human: The Evolution of Customer Service», μεγάλη έμφαση δόθηκε στον ανθρώπινο παράγοντα και στο πώς όχι μόνο είναι αδύνατον να απουσιάζει από την εξίσωση, αλλά είναι επιτακτική ανάγκη να εφοδιαστεί με τα καταλληλότερα δυνατά εργαλεία, χρησιμοποιώντας κάθε σύγχρονη τεχνολογία. Το CS χαρακτηρίστηκε το βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για κάθε εταιρεία, αλλά καλό κρίθηκε και σε αυτόν τον πιο τυποποιημένο τομέα, να μπαίνει ο παράγοντας της φαντασίας και της δημιουργικότητας. Οι σύνεδροι ενθαρρύνθηκαν να «κλέβουν» και να αντιγράφουν με υπερηφάνεια, αλλά και σύνεση, πρακτικές εταιρειών από κλάδους διαφορετικούς από τον δικό τους, ώστε να διασφαλίσουν το στοιχείο της πρωτοτυπίας και της θετικής έκπληξης. Σημαντική προτροπή ήταν η μέγιστη δυνατή απλοποίηση κάθε διαδικασίας για τον πελάτη, αλλά και η καλλιέργεια της όλης εταιρικής νοοτροπίας προς αυτήν την κατεύθυνση, ώστε να εκφράζει σε κάθε σημείο επαφής την αξία που δίνει στον πελάτη.