Workshops / Webinars

Webinar | KLEEMANN “After Sales Best Practices"

Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2021
15:00-16:00
Φώτης Παπαζαπραΐδης , Γιώργος Τσοποζίδης
Group After Sales Support Manager - Technical Support Manager

Αγαπητοί φίλοι, 

H  KLEEMANN και το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), σας προσκαλούν σε webinar με θέμα “ KLEEMANN -After Sales Best Practices" την Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2021 και ώρα 15:00-16:00.

Θεματική:

Σήμερα περισσότερο από ποτέ η εξυπηρέτηση και οι σχέσεις με τον πελάτη βρίσκονται στο επίκεντρο. Τι προσδοκίες έχει ο πελάτης μετά την ολοκλήρωση της πώλησης; Πώς μία εταιρία χτίζει μακροχρόνιους δεσμούς με τους πελάτες της μέσα από το After Sales; 

Η KLEEMANN, πολυεθνική εταιρία κατασκευής ανελκυστήρων, με έδρα την Ελλάδα και δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 100 χώρες, έχει κατορθώσει να αναγάγει την υποστήριξη και την εξυπηρέτηση των πελατών σε ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα.  

Σε αυτό το webinar θα μοιραστούμε μαζί σας πρακτικές και εργαλεία που χρησιμοποιούμε στο After Sales για να προσφέρουμε άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση κάνοντας τους πελάτες μας να αισθάνονται ότι είμαστε διαρκώς δίπλα τους. 



Απευθύνεται σε:

Στελέχη/Εργαζόμενους σε τμήματα εξυπηρέτησης πελατών, στελέχη CX και Marketing