Workshops / Webinars

Webinar | Όμιλος Εταιρειών ΟΤΕ “BOX Τhe Challenger - Μία διαφορετική προσέγγιση στην διαμόρφωση της άριστης εμπειρίας του πελάτη’’

Πέμπτη 31 Μαρτίου 2022
11:00-12:00
Γαβριέλα Μιχελή
Section Manager Customer Operations

Αγαπητοί φίλοι,

Ο Όμιλος Εταιρειών ΟΤΕ και το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών(ΕΙΕΠ), σας προσκαλούν σε Webinar με θέμα “BOX Τhe Challenger - Μία διαφορετική προσέγγιση στην διαμόρφωση της άριστης εμπειρίας του πελάτη’’, την Πέμπτη 31 Mαρτίου 2022 και ώρα 11:00-12:00.

Θεματική:

Το online ordering γίνεται πλέον η νέα πραγματικότητα καθώς η πανδημία επίσπευσε και έφερε οργανικά μέσα στην καθημερινότητα των καταναλωτών το online ordering από τα ρούχα και το φαγητό έως και το σουπερμάρκετ. Παράλληλα ο ανταγωνισμός είναι πλέον μεγάλος και ευρύς και η αγορά χαρακτηρίζεται από bargain hunting συμπεριφορές.

Το BOX έρχεται να αναβαθμίσει την εμπειρία των καταναλωτών, να επαναπροσδιορίσει τις συνήθειές τους και να φέρει μια ολιστική εμπειρία επιβράβευσης για πρώτη φορά στο χώρο του online food delivery. Στον Όμιλο ΟΤΕ, κοιτώντας μπροστά και με τη βοήθεια της τεχνολογίας, σχεδιάζουμε και προσφέρουμε υπηρεσίες με επίκεντρο τον πελάτη.

Η φιλοσοφία μας πελατοκεντρική και εκφράζεται από την κουλτούρα #astopanomou. Στόχος μας η άριστη εμπειρία των πελατών και των συνεργατών και αυτό καθορίζεται τόσο από τις ολοκληρωμένες λύσεις που παρέχουμε όσο και από την ανθρωποκεντρική εξυπηρέτησή μας.



Απευθύνεται σε:

Ανώτατα και Μεσαία Στελέχη, Στελέχη/ εργαζόμενοι πρώτης γραμμής, Επαγγελματίες στην Εξυπηρέτηση Πελάτη