Αγαπητοί φίλοι,
Η Nespresso και το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), σας προσκαλούν σε Webinar με θέμα
“Αριστεία στην εξυπηρέτηση του πελάτη- Κουλτούρα και πρακτικές”
Για εμάς στη Nespresso κάθε υπηρεσία, δράση και πρωτοβουλία, πηγάζει από την κουλτούρα μας, η οποία μας διασφαλίζει την δυνατότητα να πετύχουμε κάθε στόχο, με σεβασμό στον πελάτη μας. Προτεραιότητά μας η άριστη εξυπηρέτηση, η διασφάλιση μιας μοναδικής εμπειρίας για κάθε μέλος.
Πως διασφαλίζουμε λοιπόν την αδιάλειπτη παροχή άριστων υπηρεσιών ακόμα και σε συνθήκες κρίσης; Πως συνδέονται οι υπηρεσίες μας, με τις αξίες, το όραμα μας, την βιωσιμότητα, την ανάπτυξη των ανθρώπων μας και το πάθος μας για καινοτομία; Στην παρουσίασή μας θα μιλήσουμε για όλα όσα μας εξασφαλίζουν την αριστεία στην εξυπηρέτηση του πελάτη.
Εισηγητές:
Γεωργία Σκάρπα, Area Manager
Κώστας Ζαγοριανός, HR Business Partner
Μεσαία Στελέχη, Στελέχη/ Εργαζόμενοι Πρώτης Γραμμής, Επαγγελματίες στην Εξυπηρέτηση Πελάτη.