Αγαπητοί φίλοι,
Η OTS και το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ),
σας προσκαλούν σε Webinar με θέμα “Η Καλή Πρακτική της OTS. Το Contact Center, το 1ο επίπεδο Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας που καταφέρνει να απαντά σε όλες τις εισερχόμενες κλήσεις με ελάχιστους χρόνους αναμονής”.
Οι άνθρωποι στην εξυπηρέτηση των πελατών στην OTS δείχνουν ειλικρινές ενδιαφέρον για τις ανάγκες των πελατών. Εργαζόμαστε καθημερινά με πάθος και εστιάζουμε στο αποτέλεσμα των ενεργειών μας με στόχο τον ενθουσιασμό του πελάτη. Πριν λίγα χρόνια, δεχόμασταν μηνύματα στα ερωτηματολόγια ικανοποίησης πελατών ότι οι πελάτες μας “δεν μας βρίσκουν”. Ναι μεν η ποιότητα της εξυπηρέτησης είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα αλλά αντιμετωπίζαμε ζητήματα σε σχέση με τις αναπάντητες κλήσεις. Πήραμε λοιπόν την γενναία απόφαση να λύσουμε οριστικά το ζήτημα. Είπαμε μηδέν αναπάντητες και το καταφέραμε. Στην εισήγηση αυτή θα μοιραστούμε μαζί σας τις εμπειρίες μας από το ταξίδι αυτό αλλά και τους επόμενους προορισμούς.
Εισηγητές:
Μεσαία Στελέχη, Στελέχη/ Εργαζόμενοι Πρώτης Γραμμής, Επαγγελματίες στην Εξυπηρέτηση Πελάτη.