Αγαπητοί φίλοι,
Η Yuboto και το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), σας προσκαλούν σε Webinar με θέμα "Πώς το Business Messaging αναβαθμίζει το Customer Experience", την Τετάρτη 26 Μαΐου 2021 και ώρα 15:00-16:00.
Ποιες προκλήσεις δημιούργησε η πανδημία στην εξυπηρέτηση των πελατών και πώς το Business Messaging απάντησε σε αυτές; Ποια είναι τα καταλληλότερα Messaging εργαλεία και κανάλια για Customer Experience;
Ανώτατα και Μεσαία Στελέχη, Επαγγελματίες στην Εξυπηρέτηση Πελάτη & Ανώτερα Ανώτατα Στελέχη σε θέματα Εξυπηρέτησης Πελατών και Marketing