H Digicall είναι ανώνυμη εταιρία που παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες contact center από το 2016.

Συγκεκριμένα, οι υπηρεσίες που παρέχει είναι: Inbound Call Center Services, Outbound Call Center services, Outsourcing Call Center Services, Multichannel Contact Center Services. Επιπλέον, η Digicall προσφέρει και μια σειρά από συμπληρωματικές υπηρεσίες, όπως Back office Services και Consulting Services.

H Digicall λειτουργεί από το 2016 αδιάλειπτα, παρέχοντας τις υπηρεσίες της σε επίπεδο 24/7. Για την αδιάλειπτη λειτουργία φροντίζουν, τόσο ο άρτιος εξοπλισμός δυναμικότητας 250 θέσεων εργασίας, ο οποίος περιλαμβάνει έως και power generator, όσο και οι άρτια εκπαιδευμένοι άνθρωποι της Digicall.

Άλλωστε, η ηγετική ομάδα της εταιρίας έχει επαγγελματική εμπειρία στο χώρο του Contact Center και του HR από το 2001!

Από το 2016, η Digicall, παρέχει ποιοτικές και αποτελεσματικές υπηρεσίες contact center σε περισσότερες από 40 εταιρίες από 18 διαφορετικούς κλάδους του επιχειρήν.

Οι περισσότερες από αυτές, εξακολουθούν να είναι ενεργοί πελάτες, επιβεβαιώνοντας, όχι μόνο το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών αλλά και την παροχή τους σε τιμές ανάλογες της ποιότητας τους.

Το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών και η αξιοπιστία της εταιρίας, τεκμηριώνεται και από τα πιστοποιητικά:

ISO   9001 Σύστημα Διαχείρισης της Ποιότητας
ISO 14001 Σύστημα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης
ISO 27001 Σύστημα Ασφάλειας Δεδομένων & Πληροφοριών
ISO 45001 Σύστημα Υγείας και Ασφάλειας στην Εργασία

Φυσικά, η Digicall έχει ήδη αρχίσει την ενσωμάτωση λειτουργιών και διαδικασιών για την ικανοποίηση των κριτηρίων ESG. Μεταξύ των άλλων, συμμετέχει σε μια σειρά από δράσεις σχετικές με το περιβάλλον, την υποστήριξη ΑμεΑ, την προσαρμογή και ενσωμάτωση μεταναστών μέσω εκπαιδευτικών προγραμμάτων και την φροντίδα αδέσποτων ζώων.

*******************************************************************

  1. Ποιοι είναι οι λόγοι που σας οδήγησαν στην απόφαση εγγραφής της εταιρείας σας ως μέλος του ΕΙΕΠ;
    • Συμμετοχή σε ένα δίκτυο που αναδεικνύει, ανταλλάσσει και βραβεύει πρακτικές και τεχνογνωσία αναφορικά με την εμπειρία του πελάτη. Η οργάνωση μέσα από ένα επαγγελματικό δίκτυο στο οποίο συμμετέχουν σχεδόν όλοι οι κλάδοι της οικονομίας αναβαθμίζει τον κλάδο συνολικά και δίνει την αρμόζουσα αξία στην εμπειρία του πελάτη σαν βασική πλέον προϋπόθεση διαφοροποίησης στην αγορά.
  2. Πώς αξιολογείτε μέχρι σήμερα το έργο του ΕΙΕΠ και ποιες είναι οι προσδοκίες σας – από το Ινστιτούτο – μελλοντικά;
    • Κάθε χρόνο και καλύτερα, κάθε χρόνο πιο ψηλά. Υψηλές πλέον οι προσδοκίες τόσο στο κομμάτι διαρκούς εκπαίδευσης και δημιουργίας προδιαγραφών για τους επαγγελματίες της εξυπηρέτησης καθώς και ένα ισορροπημένο μίγμα δραστηριοτήτων και προγραμμάτων τόσο σε κλαδικό όσο και σε διευρυμένο επίπεδο επιχειρήσεων: με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται η καινοτομία και το μοίρασμα βέλτιστων πρακτικών
  3. Τι σημαίνει εξυπηρέτηση πελάτη για την εταιρεία σας;
    • Είμαστε η γέφυρα επικοινωνίας της εταιρίας-εντολέα και του τελικού καταναλωτή-αποδέκτη. Λειτουργούμε με αμφίδρομη διάδραση: ενημερώνουμε, υποστηρίζουμε ακόμα και εκπαιδεύουμε τους αποδέκτες αλλά παράλληλα μεταφέρουμε σημαντικά μηνύματα και προτάσεις προς την εταιρία προς περαιτέρω αξιολόγηση και προσαρμογή. Στοιχεία σημαντικά για να διατηρήσουν τη φήμη τους και την κερδοφορία τους.
Συνταγματάρχου Δαβάκη 58, 176 72, Καλλιθέα
Τηλ.: 2155003390
https://www.digicall.gr/
info@digicall.gr