Τo e-satisfaction.com δραστηριοποιείται στο χώρο του Customer Engagement και Customer Feedback με το όραμα να κάνει όλες τις εταιρείες, όλων των μεγεθών να ανοίξουν συζητήσεις με τους πελάτες τους, αλλά και να αλλάξει το τρόπο με τον οποίο συλλέγεται και αξιοποιείται το customer feedback σήμερα. Βασικό όχημα για την υλοποίηση του οράματος του e-satisfaction.com είναι η πλατφόρμα του e-satisfaction.com η οποία συνδυάζει εργαλεία συλλογής feedback με close the loop μηχανισμούς, δημιουργώντας αυτοματοποιημένα σενάρια προσωποποιημένων απαντήσεων στο feedback των πελατών.

Από το 2014, οπότε και ιδρύθηκε το e-satisfaction.com έχει χρησιμοποιηθεί από περισσότερους από 350 εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε διάφορους τομείς της αγοράς (retail, banking, airlines, education, κλπ) και έχει λάβει σειρά βραβείων, με πολύ σημαντική διάκριση να αποτελεί η ανάδειξη του ως Customer Experience Startup of the Year από το Ε.Ι.Ε.Π. Τον Δεκέμβριο του 2019. Η πιο σημαντική αναγνώριση έρχεται από τους ίδιους τους καταναλωτές, καθώς μέχρι σήμερα μέσω της πλατφόρμας του e-satisfaction.com έχουν συλλεχθεί περισσότερες από 14 εκατομμύρια φωνές και απόψεις καταναλωτών, ενώ οι μηχανισμοί engagement που περιλαμβάνει (refer a friend, leave a review, etc) έχουν αξιοποιηθεί δεκάδες χιλιάδες φορές, δείχνοντας έμπρακτα ότι ο δρόμος της επιτυχίας περνά από τους χαρούμενους πελάτες, απλά χρειάζεται να τους ακούσουμε!

 

 

25ης Μαρτίου 108, Περιστέρι, T.K.: 121 34
info@e-satisfaction.com
http://www.e-satisfaction.com