Η Concentrix + Webhelp

με λίγα λόγια…

Η Concentrix+Webhelp είναι πολυεθνική στο χώρο του Business Process Outsourcing. Έχει παρουσία σε περισσότερες από 70 χώρες παγκοσμίως και 440.000+ υπαλλήλους. Στην Ελλάδα δραστηριοποιείται από το 2016 με 2300+ άτομα προσωπικό.

Κομβικά σημεία:

2000: ίδρυση της Webhelp στο Παρίσι

2010: επέκταση της Webhelp στην Ευρώπη

2016: ίδρυση της Webhelp στην Ελλάδα

2018: η Webhelp φτάνει τους 50.000 εργαζόμενους παγκοσμίως

2020: η Webhelp ξεπερνά τους 1.000 εργαζόμενους στην Ελλάδα

2021: εγκαίνια βιοκλιματικού κτιρίου της Webhelp στην Αθήνα, 1.300 θέσεων εργασίας

2023: έναρξη νέας εταιρείας/σχήματος Concentrix+Webhelp κατόπιν συγχώνευσης των 2 οργανισμών παγκοσμίως

Τομείς δραστηριότητας (ενδεικτικά):

  • Automotive & Mobility
  • Fashion & Luxury
  • Financial Services
  • Healthcare
  • High-tech & Media
  • Retail & E-Commerce
  • Utilities & Public Services
  • Telecommunications
  • Travel & Leisure

Κύριες υπηρεσίες που παρέχουμε:

  • Customer Service (Front-Back Office, Commercial & Technical, B2B & B2C)
  • Sales (Onboarding, Cross-up sell, Retention)
  • Digital Services (Moderation, Content Management, Community Management)
  • Payment (Credit management, Online payments, Debt Collection)
  • Technology (Infrastructure, omnichannel, AI & bots)
  • Consulting (Transformation, Digital Strategy, Customer Journey)

Η κουλτούρα της Concentrix+Webhelp είναι ανθρωποκεντρική και πελατοκεντρική. Οι άνθρωποι μας είναι το θεμέλιο του τι κάνουμε! Καθένας από αυτούς φέρνει διαφορετική ενέργεια, πάθος, ώθηση και ένα μοναδικό σύνολο δεξιοτήτων και ταλέντων. Αυτό είναι το DNA που μας ξεχωρίζει.

Οι αξίες μας είναι:

  • Δέσμευση (τηρούμε τις υποσχέσεις μας)
  • Ενότητα (είμαστε μία ομάδα)
  • Ακεραιότητα (ενεργούμε με θεμιτό τρόπο)
  • Αναγνώριση (δίνουμε στους ανθρώπους μας αυτό που τους αξίζει)
  • WOW (εκπλήττουμε θετικά ο ένας τον άλλο)

Ανθρώπινο Δυναμικό:

Φροντίζουμε και σεβόμαστε το προσωπικό μας. Θέλουμε όλοι να αισθάνονται δεμένοι, χαρούμενοι και πολύτιμοι. Δίνουμε έμφαση στην προσφορά παροχών (κουπόνια σίτισης και ομαδική ασφάλεια υγείας).

Είμαστε απαιτητικοί αλλά επιβραβεύουμε τους ανθρώπους μας. Όλοι υπάγονται σε σχήμα μπόνους, από την διοίκηση μέχρι τους υπαλλήλους υποδοχής.

Για κάθε επίπεδο ιεραρχίας υπάρχει συγκεκριμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης (σε αίθουσα, τηλεκπαίδευση ή e-learning). Σημαντική βοήθεια από το τμήμα Training and Development στο γκρούπ.

Οργανωσιακή Μάθηση:

Η γνώση και εμπειρία που είναι συσσωρευμένη σε όλο τον πλανήτη είναι τεράστια. Η επιτυχία της εταιρίας είναι ότι μπορεί και μεταφέρεται όπου χρειαστεί είτε μέσω των Blueprint που περιγράφουν το πώς (πχ WOW Operating Model) είτε με μεταφορά εξειδικευμένου προσωπικού από χώρα σε χώρα, είτε μέσω εργαλείων που αναπτύσσει ο Όμιλος κεντρικά (Business Intelligence, AI).

Ικανοποίηση πελατών:

Η εταιρία μετρά ανά εξάμηνο την ικανοποίηση των πελατών (brands) που εξυπηρετεί, μέσω έρευνας σε πλατφόρμα (global tool). Δεν γίνεται να υπάρξει ανάπτυξη αν δεν υπάρχουν ικανοποιημένοι πελάτες. Ειδικά στην Eλλάδα, η Concentrix+Webhelp διπλασιάζει το μέγεθός της κάθε χρονιά από το 2016 που ξεκίνησε.

Γιατί είμαστε ξεχωριστοί:

Στην Concentrix+Webhelp, δημιουργούμε εμπειρίες για τους πελάτες μας που ανατρέπουν τα δεδομένα και υποστηρίζουν τη διεθνή ανάπτυξη των brands τους.

Κατανοούμε τους πελάτες μας καλύτερα από οποιονδήποτε, και δημιουργούμε εμπειρίες που αγγίζουν καρδιές και κινούν την αγορά.

Πιστεύουμε στη δημιουργία εμπειριών που υπερβαίνουν το "Wow", συνδυάζοντας το ανθρώπινο ταλέντο με την τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργήσουμε ολοκληρωμένες εμπειρίες για τους πελάτες μας σε κάθε διάσταση της επιχείρησης τους.

Είτε είστε μικρή εταιρεία με μεγάλες ιδέες είτε κορυφαίο παγκόσμιο brand, είμαστε πάντα εδώ για να σας υποστηρίξουμε, ανεξαρτήτως καναλιών, τεχνολογιών ή γεωγραφικής κάλυψης.

 

About Concentrix + Webhelp

Hi, we’re a leading global provider of customer experience (CX) solutions and technology. We create game-changing customer journeys for some of the world’s best brands, and the ones that are changing the world as we know it. Every day, we Design, Build and Run CX that helps brands grow across the world and into the future. Whether it’s a specific solution or the whole end-to-end journey — we’ve got it covered. We’re the strategic thinkers who design brand-defining experiences. The tech geeks who build smarter solutions. And the operational experts who run it all and make it work seamlessly. Across 70+ countries and six continents, we provide services across key industry verticals including technology & consumer electronics; retail, travel & ecommerce; banking, financial services & insurance; healthcare; communications & media; automotive; and energy & public sector. Concentrix Corporation (NASDAQ: CNXC) operating under the trade name Concentrix + Webhelp - Location: virtually everywhere - visit concentrix.com or webhelp.com to learn more.

 

*******************************************

  • Ποιοι είναι οι λόγοι που σας οδήγησαν στην απόφαση εγγραφής της εταιρείας σας ως μέλος του ΕΙΕΠ;

Aπό το 2004 το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών αποδεικνύει έμπρακτα τον σημαντικό ρόλο τον οποίο έχει αναλάβει στην εξέλιξη του τομέα της εξυπηρέτησης πελατών, ώστε τα μέλη της να βρίσκονται σε διαρκή εγρήγορση όσον αφορά στα νέα, πολύπλοκα δεδομένα και ανάγκες της εποχής μας. Για τον παραπάνω λόγο, πιστεύουμε ακράδαντα στον πολύτιμο ρόλο του ΕΙΕΠ που έχει αναλάβει την ουσιαστική αναβάθμιση της επιχειρηματικής κοινότητάς μας. Ως εκ τούτου, θεωρήσαμε φυσικό να είμαστε ενεργό μέλος της μεγάλης αυτής καινοτόμου οικογένειας.

  • Πώς αξιολογείτε μέχρι σήμερα το έργο του ΕΙΕΠ και ποιες είναι οι προσδοκίες σας – από το Ινστιτούτο – μελλοντικά;

Παρατηρώντας την ανοδική πορεία του Ινστιτούτου, δηλώνουμε απερίφραστα ότι το ΕΙΕΠ συνεισέφερε εμπράκτως, ως φορέας κύρους, στις προτάσεις και πρωτοβουλίες του όσον αφορά στη βελτίωση της εμπειρίας της εξυπηρέτησης των πελατών. Θεωρούμε δε ότι η μελλοντική πορεία του θα είναι αδιαπραγμάτευτα ανοδική κι ότι θα προετοιμάσει αποτελεσματικά όσες εταιρείες συμμετέχουν στο έργο του, και μάλιστα σε μία χρονική περίοδο μεγάλων παγκόσμιων αλλαγών και προκλήσεων.

  • Τι σημαίνει εξυπηρέτηση πελάτη για την εταιρεία σας;

Για εμάς, ο πελάτης είναι κάτι περισσότερο από μία καταναλωτική μονάδα ή ένας απρόσωπος στατιστικός αριθμός. Είναι το επίκεντρο του ενδιαφέροντός μας και ο λόγος ύπαρξης της εταιρίας μας.

 

Ηλία Ηλιού 39, 117 43, Νέος Κόσμος
https://webhelp.com/