H Manifest αποτελεί μια αμιγώς ελληνική εταιρεία παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών Facility Management που καλύπτουν όλο το εύρος αναγκών για τη διαχείριση εγκαταστάσεων, υποδομών και υποστηρικτικού προσωπικού.
Η εταιρεία, πλέον με ηγετική θέση στον κλάδο, δραστηριοποιείται από το 2003 με αποκλειστικό προσανατολισμό στη διαχείριση κτιριακών εγκαταστάσεων μεγάλης κλίμακας και υψηλών απαιτήσεων.
Απασχολεί περισσότερους από 750 εργαζόμενους σε 12 διαφορετικά επαγγέλματα λειτουργώντας πανελλαδικά, δραστηριοποιείται σε 10 χώρες εξυπηρετώντας πάνω από 680 εγκαταστάσεις και παραδίδοντας καθημερινά πάνω από 3,000 ώρες υπηρεσίας. Η Manifest είναι σε θέση να προσφέρει τις υπηρεσίες της, με το 83% να παρέχεται από το δικό της εκπαιδευμένο προσωπικό και πάνω από 100 κορυφαίοι οργανισμοί τη συστήνουν ανεπιφύλακτα, συμβάλλοντας στη συνεχή ανάπτυξή της.
Με διακρίσεις που αντανακλώνται σε 23 συνολικά βραβεία που έχει αποσπάσει για την ποιότητα των υπηρεσιών της στον τομέα του Facility Management, του Ανθρώπινου Δυναμικού, αλλά και του Τουρισμού, η Manifest αποτελεί τον κορυφαίο Πάροχο της χρονιάς 2020, καθώς βραβεύτηκε ως ο FM Service Provider of the Year 2020 στα Facilities Management Awards. Η καταξίωση και η επιβράβευση αποτελούν για τη Manifest και τους ανθρώπους της κίνητρο και ευθύνη για την ανάπτυξη και εξέλιξη των παρεχόμενων υπηρεσιών στον τομέα του Facility Management.
Τα χαρακτηριστικά της Manifest:
Το Όραμα της Manifest:
Ενισχύουμε την ηγετική μας θέση διαμορφώνοντας τον κλάδο με άριστες και καινοτόμες λύσεις, με σεβασμό στον άνθρωπο.
Η Αποστολή της Manifest:
Η Manifest είναι ο πιο αξιόπιστος πάροχος ολοκληρωμένων λύσεων διαχείρισης εγκαταστάσεων (integrated facility management) σε μεγάλους οργανισμούς ιδιωτικού και δημοσίου τομέα σε Ελλάδα Και εξωτερικό, ενισχύοντας την παραγωγικότητα των ανθρώπων τους και διατηρώντας την αξία των κτιρίων.
*******************************************
1. Ποιοι είναι οι λόγοι που σας οδήγησαν στην απόφαση εγγραφής της εταιρείας σας ως μέλος του ΕΙΕΠ;
Εκτιμούμε ιδιαίτερα το έργο του ΕΙΕΠ, μέσω των δράσεων και δραστηριοτήτων του για τη διάχυση της γνώσης στην εξυπηρέτηση του πελάτη και πιστεύουμε πως προσδίδει αξία στην ανάπτυξη κουλτούρας υψηλής εξυπηρέτησης πελατών. Αποφασίσαμε να γίνουμε μέλη του, για να μοιραστούμε γνώσεις, εμπειρίες & βέλτιστες πρακτικές.
2. Πώς αξιολογείτε μέχρι σήμερα το έργο του ΕΙΕΠ και ποιες είναι οι προσδοκίες σας – από το Ινστιτούτο – μελλοντικά;
Πιστεύουμε πως το ΕΙΕΠ θα προσδώσει ακόμη μεγαλύτερη αξία στο έργο μας και η μεταξύ μας αλληλεπίδραση, θα αποφέρει ένα θετικό πρόσημο και στις δύο πλευρές, αλλά και συνολικά στην επιχειρηματικότητα, στην κοινωνία, στην καινοτομία και τελικά στην απογείωση της συνολικής εμπειρίας των πελατών μας.
3. Τι σημαίνει εξυπηρέτηση πελάτη για την εταιρεία σας;
Εξυπηρέτηση πελάτη, σημαίνει απόλυτα ικανοποιημένοι πελάτες που γίνονται οπαδοί της εταιρείας μας και μας συστήνουν και άλλους νέους πελάτες.