H γερμανική πολυεθνική εταιρία πληροφορικής Hemmersbach διαθέτει εμπειρία περισσότερα από 20 χρόνια στον χώρο του ΙΤ. Έχουμε παρουσία σε πάνω από 190 χώρες με πάνω από 4000 εργαζομένους. Στην Ελλάδα λειτουργούμε ως ξεχωριστή εταιρία από το 2011, απασχολούμε 300 εργαζομένους πλήρους απασχόλησης και η έδρα μας είναι στην Αθήνα.
*****************************************
1. Ποιοι είναι οι λόγοι που σας οδήγησαν στην απόφαση εγγραφής της εταιρείας σας ως μέλος του ΕΙΕΠ;
Κάθε σύγχρονη εταιρία μπορεί μόνο να ωφεληθεί από την συνεργασία της με το ΕΙΕΠ, καθώς αυτό συνεισφέρει στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη στη χώρα μας. Οι δραστηριότητές του καλύπτουν μια ευρεία γκάμα ενδιαφερόντων και αξόνων, κάτι που το καθιστά πρωτοπόρο στο χώρο του. Τέλος, το όραμα και οι στόχοι του ΕΙΕΠ είναι απολύτως εναρμονισμένες με αυτές της Hemmersbach και αυτό μας γεμίζει με χαρά και δύναμη για μια επωφελή συνεργασία.
2. Πώς αξιολογείτε μέχρι σήμερα το έργο του ΕΙΕΠ και ποιες είναι οι προσδοκίες σας – από το Ινστιτούτο – μελλοντικά;
Το έργο του ΕΙΕΠ είναι μοναδικό για τα ελληνικά δεδομένα. Από την συνεργασία μας, προσβλέπουμε να είμαστε στην τελευταία γραμμή των εξελίξεων στα θέματα της εξυπηρέτησης πελατών, να δικτυωθούμε με άλλες εταιρίες του κλάδου μας και να ανταλλάξουμε βέλτιστες πρακτικές, να προβάλουμε τις δράσεις και τις δραστηριότητές μας, να απευθυνθούμε σε υποψηφίους που μπορεί να ενδιαφέρονται να εργαστούν με εμάς, κα.
3. Τι σημαίνει εξυπηρέτηση πελάτη για την εταιρεία σας;
Μία από τις βασικές αρχές τις εταιρίας μας είναι οι πελάτες να μένουν όχι απλά ικανοποιημένοι αλλά ενθουσιασμένοι. Τόσο οι «εσωτερικοί» όσο και οι «εξωτερικοί» μας πελάτες είναι προτεραιότητα για εμάς και δεσμευόμαστε καθημερινά με την υπερπροσπάθειά μας, η οποία μας βγαίνει αβίαστα.