H Digicall είναι ανώνυμη εταιρία που παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες contact center από το 2016.
Συγκεκριμένα, οι υπηρεσίες που παρέχει είναι: Inbound Call Center Services, Outbound Call Center services, Outsourcing Call Center Services, Multichannel Contact Center Services. Επιπλέον, η Digicall προσφέρει και μια σειρά από συμπληρωματικές υπηρεσίες, όπως Back office Services και Consulting Services.
H Digicall λειτουργεί από το 2016 αδιάλειπτα, παρέχοντας τις υπηρεσίες της σε επίπεδο 24/7. Για την αδιάλειπτη λειτουργία φροντίζουν, τόσο ο άρτιος εξοπλισμός δυναμικότητας 250 θέσεων εργασίας, ο οποίος περιλαμβάνει έως και power generator, όσο και οι άρτια εκπαιδευμένοι άνθρωποι της Digicall.
Άλλωστε, η ηγετική ομάδα της εταιρίας έχει επαγγελματική εμπειρία στο χώρο του Contact Center και του HR από το 2001!
Από το 2016, η Digicall, παρέχει ποιοτικές και αποτελεσματικές υπηρεσίες contact center σε περισσότερες από 40 εταιρίες από 18 διαφορετικούς κλάδους του επιχειρήν.
Οι περισσότερες από αυτές, εξακολουθούν να είναι ενεργοί πελάτες, επιβεβαιώνοντας, όχι μόνο το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών αλλά και την παροχή τους σε τιμές ανάλογες της ποιότητας τους.
Το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών και η αξιοπιστία της εταιρίας, τεκμηριώνεται και από τα πιστοποιητικά:
ISO 9001 Σύστημα Διαχείρισης της Ποιότητας
ISO 14001 Σύστημα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης
ISO 27001 Σύστημα Ασφάλειας Δεδομένων & Πληροφοριών
ISO 45001 Σύστημα Υγείας και Ασφάλειας στην Εργασία
Φυσικά, η Digicall έχει ήδη αρχίσει την ενσωμάτωση λειτουργιών και διαδικασιών για την ικανοποίηση των κριτηρίων ESG. Μεταξύ των άλλων, συμμετέχει σε μια σειρά από δράσεις σχετικές με το περιβάλλον, την υποστήριξη ΑμεΑ, την προσαρμογή και ενσωμάτωση μεταναστών μέσω εκπαιδευτικών προγραμμάτων και την φροντίδα αδέσποτων ζώων.
*******************************************************************