H ICAP Outsourcing Solutions προσφέρει υπηρεσίες Outsourcing με τη μορφή Διάθεσης Προσωπικού και Υπηρεσιών Contact Center. Η ICAP Contact Center δραστηριοποιείται με επιτυχία από το 1999 (αρχικά ως Action Plan Α.Ε.) και με τη συνέπεια και την αποτελεσματικότητα που τη διακρίνει, προσθέτει αξία με τις υπηρεσίες της, εξασφαλίζοντας επιτυχημένες συνεργασίες στον τομέα του ανθρώπινου δυναμικού και της εξυπηρέτησης πελατών.

Οι Υπηρεσίες Contact Center χρησιμοποιούν τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες φωνής και διαδικτύου σε interactive περιβάλλον. Το Contact Center διαθέτει ειδικό εξοπλισμό 500 σύγχρονων θέσεων εργασίας, όπου υπάρχουν 950, περίπου, τηλε-εκπρόσωποι απασχολούμενοι σε βάρδιες καλύπτοντας λειτουργία 24Χ7 και έχοντας τη δυνατότητα πραγματοποίησης άνω των 200.000 εισερχόμενων ή εξερχόμενων κλήσεων την ημέρα. Οι Υπηρεσίες περιλαμβάνουν τη Διαχείριση Εισερχομένων Κλήσεων, την πραγματοποίηση Εξερχομένων Κλήσεων, διαχείριση chat, email και chat, καθώς και ενέργειες direct marketing.

Οι υπηρεσίες που παρέχει καλύπτουν όλες τις ανάγκες επικοινωνίας και απευθύνονται σε εταιρίες που απαιτούν άριστη ποιότητα υπηρεσιών, εμπειρία, ταχύτητα και αποτελεσματικότητα.

Πιο συγκεκριμένα, η ICAP Contact Center δραστηριοποιείται στην παροχή τηλεφωνικών υπηρεσιών (τηλε-υπηρεσίες, εξυπηρέτηση πελατών και τηλεφωνικών πωλήσεων σε τρίτους, υπηρεσίες καταλόγου και υπηρεσίες γραπτής επικοινωνίας (chat, email). Σε κάθε περίπτωση η ICAP Contact Center σχεδιάζει εξειδικευμένα προγράμματα ολοκληρωμένης εξυπηρέτησης πελατών.

Σήμερα οι πελάτες της ICAP Contact Center είναι, Εταιρίες Τεχνολογίας και e-shop, Ασφαλιστικές Εταιρίες, Τηλεπικοινωνιακοί Οργανισμοί, Εταιρίες Ενέργειας, Μεγάλες Αλυσίδες Λιανικής, Φαρμακευτικές Εταιρίες και Εταιρίες που απαιτούν προηγμένες υπηρεσίες διαχείρισης πελατών.

Η έδρα της εταιρίας βρίσκεται στην διεύθυνση Ελευθερίου Βενιζέλου 2 στην περιοχή της Καλλιθέας στην Αθήνα. Το Contact Center δραστηριοποιείται τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Βουλγαρία.