Η Barphone, με περισσότερα από 50 χρόνια στις Τηλεπικοινωνίες, αποτελεί στρατηγικό συνεργάτη σε τεχνολογίες Contact Center και Unified Communications, παρέχοντας καινοτόμες λύσεις που ενισχύουν τη λειτουργική αποτελεσματικότητα, την ικανοποίηση των πελατών και την παραγωγικότητα του ανθρώπινου δυναμικού. Η τεχνογνωσία μας καλύπτει περιβάλλοντα που βασίζονται στο cloud, on-premises υποδομές ή υβριδικά μοντέλα, διασφαλίζοντας προσαρμοσμένες λύσεις που ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες ανάγκες των επιχειρήσεων.

✔ Πελατοκεντρική προσέγγιση – Δίνουμε προτεραιότητα στους επιχειρηματικούς στόχους του πελάτη, δημιουργώντας λύσεις που οδηγούν σε μακροπρόθεσμη επιτυχία.

✔ Τεχνολογία Future-Ready – Αξιοποιώντας καινοτομίες αιχμής, εξοπλίζουμε τις επιχειρήσεις με επεκτάσιμα, ασφαλή και υψηλής απόδοσης συστήματα επικοινωνίας.

✔ Στρατηγικές συνεργασίες – Συνεργαζόμενοι με ηγέτες της αγοράς - Avaya, Genesys, Microsoft, Audiocodes, Jabra - παρέχουμε λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες του πελάτη.

✔ Υψηλή Τεχνογνωσία – Από συμβουλευτική και σχεδιασμό έως την εφαρμογή και τη συνεχή υποστήριξη, διασφαλίζουμε απρόσκοπτη ενοποίηση και μέγιστη απόδοση επένδυσης (ROI).


Barphone, with over 50 years in Telecommunications, is a strategic partner in Contact Center and Unified Communications technologies, providing innovative solutions that enhance operational efficiency, customer satisfaction and workforce productivity. Our expertise covers cloud-based environments, on-premises infrastructures or hybrid models, ensuring customized solutions that meet the evolving needs of businesses.

✔ Customer-centric approach – We prioritize the customer’s business objectives, creating solutions that lead to long-term success.

✔ Future-Ready Technology – Utilizing cutting-edge innovations, we equip businesses with scalable, secure and high-performance communication systems.

✔ Strategic partnerships – Working with market leaders - Avaya, Genesys, Microsoft, Audiocodes, Jabra - we provide solutions tailored to the customer’s needs.

✔ High Expertise – From consulting and design to implementation and ongoing support, we ensure seamless integration and maximum return on investment (ROI).


Συνέντευξη με την Barphone:

  1. Ποιοι είναι οι λόγοι που οδήγησαν στην απόφαση εγγραφής της εταιρείας σας ως μέλος του ΕΙΕΠ; 

Η απόφασή μας να εγγραφούμε ως μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών πηγάζει από τη δέσμευσή μας για αριστεία στην εμπειρία των πελατών και την καινοτομία στις υπηρεσίες. Ως εταιρεία που ειδικεύεται σε UC&C λύσεις στην Ελλάδα, αναγνωρίζουμε τον κρίσιμο ρόλο που διαδραματίζει η υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση των πελατών στην επιχειρηματική επιτυχία.

Με την ένταξή μας στο Ινστιτούτο, στοχεύουμε:

  • Την παραμονή μας στην πρώτη γραμμή των βέλτιστων πρακτικών εξυπηρέτησης πελατών. Η συνεργασία με ένα δίκτυο επαγγελματιών του κλάδου μας επιτρέπει να ανταλλάσσουμε γνώσεις, να υιοθετούμε τις αναδυόμενες τάσεις και να βελτιώνουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας.
  • Την ενίσχυση της τεχνογνωσίας μας στην Εμπειρία Πελατών (CX). Οι προσδοκίες των πελατών εξελίσσονται και θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι οι λύσεις μας δίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να προσφέρουν απρόσκοπτες και αποτελεσματικές αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες.
  • Την ενίσχυση του επαγγελματικού μας δικτύου. Η συνεργασία με άλλα μέλη του ΕΙΕΠ προωθεί πολύτιμες συνέργειες, νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες και ανταλλαγή γνώσεων που ευθυγραμμίζονται με τη στρατηγική ανάπτυξής μας.
  • Την περαιτέρω καθιέρωση της Barphone ως αξιόπιστου ηγέτη στην αγορά. Η ιδιότητα μέλους ενισχύει την αφοσίωσή μας στην αριστεία των υπηρεσιών, την καινοτομία και την ικανοποίηση των πελατών, τοποθετώντας μας ως βασικό παράγοντα στον κλάδο.

Η συμμετοχή μας στο ΕΙΕΠ αντανακλά το στρατηγικό μας όραμα για την παροχή λύσεων αιχμής που βελτιστοποιούν την αφοσίωση των πελατών και οδηγούν στην επιτυχία των επιχειρήσεων.

  1. Πώς αξιολογείτε μέχρι σήμερα το έργο του ΕΙΕΠ και ποιες είναι οι προσδοκίες σας – από το Ινστιτούτο – μελλοντικά;

Εκτιμούμε ιδιαίτερα το έργο του ΕΙΕΠ και τις συνεχείς προσπάθειές του για την προώθηση της αριστείας των υπηρεσιών στην Ελλάδα. Το Ινστιτούτο έχει διαδραματίσει κεντρικό ρόλο στην ευαισθητοποίηση σχετικά με τη σημασία των πελατοκεντρικών στρατηγικών, την προώθηση των βέλτιστων πρακτικών και τη δημιουργία μιας ισχυρής επαγγελματικής κοινότητας αφιερωμένης στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών σε όλους τους κλάδους.

Βρίσκουμε ιδιαίτερα σημαντικές τις πρωτοβουλίες του Ινστιτούτου, όπως τα προγράμματα κατάρτισης, τις εκδηλώσεις δικτύωσης και τα βραβεία του κλάδου, που συμβάλλουν στην επαγγελματική ανάπτυξη των ομάδων εξυπηρέτησης πελατών και στη συνολική βελτίωση των προτύπων εξυπηρέτησης.

Οι προσδοκίες μας για το μέλλον:

  • Βαθύτερη εστίαση στις καινοτομίες CX που βασίζονται στην τεχνολογία. Καθώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός επιταχύνεται, προσβλέπουμε σε περισσότερες πρωτοβουλίες σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη, τον αυτοματισμό και τις λύσεις εξυπηρέτησης πελατών που βασίζονται στο cloud.
  • Ισχυρότερες συνεργασίες στον κλάδο. Ελπίζουμε να δούμε το ΕΙΕΠ να συμβάλλει σε ακόμη περισσότερες ευκαιρίες για συνεργασίες μεταξύ παρόχων υπηρεσιών, επιχειρήσεων και εταιρειών τεχνολογίας για την προώθηση της συλλογικής ανάπτυξης.
  • Περισσότερο εξατομικευμένη εκπαίδευση και πιστοποιήσεις. Η επέκταση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων ώστε να συμπεριλάβουν εξειδικευμένα θέματα, όπως Cloud Contact Centers και Omnichannel Customer Engagement, θα ωφελούσε σημαντικά τη βιομηχανία.
  • Μεγαλύτερη ενθάρρυνση των επιχειρήσεων να επενδύσουν στην ποιότητα των υπηρεσιών, επισημαίνοντας τα απτά οφέλη της εξαιρετικής εμπειρίας του πελάτη στην επιχειρηματική επιτυχία.

Ως ενεργό μέλος, ανυπομονούμε να συνεισφέρουμε και να επωφεληθούμε από τις συνεχείς προσπάθειες του Ινστιτούτου στη διαμόρφωση του μέλλοντος της εξυπηρέτησης πελατών στην Ελλάδα.

  1. Τι σημαίνει εξυπηρέτηση πελάτη για την εταιρεία σας;

Για την Barphone, η εξυπηρέτηση πελατών είναι κάτι περισσότερο από απλή υποστήριξη—είναι μια στρατηγική δέσμευση για την παροχή απρόσκοπτων, εξατομικευμένων και ουσιαστικών αλληλεπιδράσεων σε κάθε κανάλι επικοινωνίας.

Ως εταιρεία που ειδικεύεται σε Contact Centers και Unified Communications, αναγνωρίζουμε ότι η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών είναι το θεμέλιο της μακροπρόθεσμης επιχειρηματικής επιτυχίας. Για εμάς σημαίνει:

  • Ενδυνάμωση των επιχειρήσεων με καινοτόμες λύσεις CX. Παρέχουμε τεχνολογίες αιχμής, συμπεριλαμβανομένων cloud-based Contact Centers, αυτοματισμού βάσει τεχνητής νοημοσύνης και omnichannel engagement, για να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις να βελτιώσουν τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες.
  • Δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων. Δεν προσφέρουμε μόνο λύσεις - εργαζόμαστε δίπλα στους πελάτες μας ως έμπιστοι σύμβουλοι, διασφαλίζοντας ότι μεγιστοποιούν την αξία των στρατηγικών τους για customer engagement.
  • Προτεραιότητα στην ανταπόκριση και την αξιοπιστία. Eίτε μέσω τεχνικής υποστήριξης, custom integrations ή συμβουλευτικών υπηρεσιών, διασφαλίζουμε ότι οι πελάτες μας λαμβάνουν γρήγορη, αποτελεσματική και προληπτική βοήθεια.
  • Επένδυση στη συνεχή βελτίωση. Οι προσδοκίες των πελατών εξελίσσονται συνεχώς, όπως και οι υπηρεσίες μας. Παραμένουμε μπροστά από τις τάσεις του κλάδου για να προσφέρουμε τα καλύτερα εργαλεία και πρακτικές που βοηθούν τις επιχειρήσεις να επιτύχουν τους στόχους εξυπηρέτησης των πελατών τους.

 

Πάρνηθος 55, Μεταμόρφωση, 14452, Αττική, Ελλάδα
2108257600
info@barphone.gr
https://www.barphone.gr